Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌ شرقی گفت: در بازرسی هایی که به مناسبت چهارشنبه سوری انجام گرفت؛ چهار میلیون و 800 هزار عدد انواع مواد محترقه دراستان کشف شد.
سرهنگ علی اسمعیل پور در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با اعلام این مطلب اظهار کرد: عوامل نیروی انتظامی دو کارگاه تولیدی مواد محترقه در تبریز که مارک هایی به اسم کره را روی مواد محترقه درج می کردند و مواد تشکیل دهنده بسیار خطرناکی را داشتند را شناسایی و توقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به حکایت بازداشت شدگان در چهارشنبه آخر سال، گفت: افرادی که شب گذشته بازداشت شده و یا خودروهای افرادی که متوقف شدند، تا پایان 15 فروردین ماه مهمان نیروی انتظامی خواهند بود.

وی با اشاره به کاهش مصدومان چهارشنبه سوری در سال 96 نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شب گذشته تمامی مسیر های سطح شهر روان بوده و هیچ گونه مانعی برای انتقال سریع بیمار به بیمارستان وجود نداشت.
وی گفت:  لازم است از مردم آذربایجان شرقی که به توصیه های نیرو های امدادی عمل کردند، تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در جمع گروهی از حامیان طرح نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجاب‌ها و در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای و اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان