Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:52:17 GMT

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در بیجار برپا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۸۳۴۲

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در بیجار برپا شد

بیجار - نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در قالب ۱۶ غرفه و با حضور جمعی از مسئولان در تیمچه حاج شهباز بیجار برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز نمایشگاه نو بهاران با عرضه صنایع دستی و سوغات بیجار گروس  در آستانه فرا رسیدن عید نوروز در تیمچه حاج شهباز برپا شده است.

در این نمایشگاه انواع صنایع دستی دست هنرمندان چیره دست گروس در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنایع دستی همچون گلیم، گلیمچه، فرش بیجار، محصولات چرم‌دوزی شده،طراحی صریر بر روی تابلو و گلدان، شیرینی‌های محلی، حلوا سوهانی، آش محلی، گیاهان دارویی، نقاشی و هنرهای گرافیکی هنرمندان دیار گروس و بسیاری دیگر از صنایع دست هنرمندان دیار گروس در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه در قالب ۱۶ غرفه  به همت مجمع مردم‌نهاد «همدلان گروس» در راستای معرفی هنر هنرمندان و سوغات و صنایع دستی بیجار به مسافران و مهمانان نوروزی و همچنین ساکنان بیجار گروس دایر شده است.

فرماندار بیجار در این نمایشگاه ضمن تقدیر از مجمع مردم نهاد هودلان گروس در راستای برگزاری این نمایشگاه ،  اظهار داشت: این نمایشگاه بیانگر بخشی از تمدن و فرهنگ و توانمندی و ظرفیت‌های بیجار است.

زندیه به اهمیت برپایی این نمایشگاه ها اشاره کرد و اظهارداشت: برپایی و توسعه این نمایشگاه ها  زمینه ساز  رونق نه تنها بازار بیجار بلکه موجب ترغیب جوانان برای کارآفرینی هر چند به صورت کوچک می شود.

وی بیان کرد: مردم باید آستین همت برای پیشرفت دیار گروس بالا بزنند چرا که بخش دولتی به تنهایی نمی‌تواند موجبات توسعه دیار گروس را فراهم سازد.

گفتنی است،این نمایشگاه همه روزه تا ۱۲ فروردین ماه سال ۹۷ از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ شب پذیرای علاقه مندان و میهمانان نوروزی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» آثار جمعی از هنرجویان رشته عکاسی در مجتمع گردشگری اختر شهر درود برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۲۵ اثر از ۱۴ عکاس با ابعاد ۶۰ در ۴۰ سانتی متر به نمایش گذاشته می‌شود و مرتضی امین الرعایایی، مدرس دوره و نمایشگاه گردان این رویداد هنری است.

در نمایشگاه عکس «مردم درود» آثاری از نازنین بیات ترک، سوگند بردبار، زهره پیوندی، مبینا تازیکی، آرزو حاجیان، سید احمدرضا حسینی، منیره سادات حسینی، مهدیار دهنوی، ناهید زرگرانی، پانیذ زرندی، خاطره شیردل، سمیه عباسی، مهلا قلعه نوی و مهسا مهربانی به نمایش گذاشته می‌شود.

مقدمه این نمایشگاه را محسن کابلی، عکاس برجسته کشور نوشته و پوستر نمایشگاه نیز توسط نیکان هاشمیان طراحی شده است.

آئین افتتاحیه نمایشگاه، پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح در مجتمع گردشگری اختر شهر درود خواهد بود و نمایشگاه تا روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در ساعات ۹ تا ۲۲ میزبان علاقمندان است.

کد خبر 6099768

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود
  • بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد
  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین