Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در تشریح برنامه‌های نوروزی سیمای خراسان رضوی گفت: "اشنوگل" و "سفر سهراب" روی آنتن سیمای خراسان رضوی می‌رود. ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محسن نصرپور ظهر امروز در نشستی خبری در محل اداره کل صدا و سیمای استان خراسان رضوی اظهار داشت: در سال جاری بیش از 100 ایستگاه دیجیتال در مناطق کم‌برخوردار ایجاد کردیم و هم‌اکنون 96 درصد جمعیت استان خراسان رضوی از پوشش فرستنده دیجیتال برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صدا و سیما خراسان رضوی امسال با استفاده تکنولوژی‌های نوین بیش از 250 پروژه آماده افتتاح دارد و در حوزه فنی صدا و سیما خراسان رضوی بین مراکز استانی دیگر در کشور حائز رتبه اول است.

نصرپور با بیان برنامه‌های نوروزی صدا و سیما خراسان رضوی گفت: در حوزه صدا، برنامه صبحگاهی "روز شیرین نوروز شیرین" و برای برنامه عصرگاهی برنامه "صد سال به این سال‌ها" در کنار مسابقه "هفت سین" اجرا خواهند شد. در حوزه سیما نیز، برنامه سال تحویل و ویژه برنامه‌ایی برای نوروز را خواهیم داشت. همچنین مجموعه طنزی بنام "جدی نگیرید" از اول فروردین هر شب ساعت 22 پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه "نوبرانه" ویژه معرفی سوغات و اماکن گردشگری استان، بهار فیروزه‌ای، برنامه مستند ویژه شهدا، برنامه ویژه جوانان "معرکه"، در مسیر زندگی، مجموعه طنز آقای سیبچه، خانواده‌های خراسانی و باکس ویژه راهیان نور پخش خواهد شد.

نصرپور با اشاره به اینکه سیمای خراسان رضوی جزو سه استان برتر است، تصریح کرد: طبق نظرسنجی که از 600 نقطه مشهد انجام شده است، میزان بیننده‌های سیمای خراسان رضوی 67 درصد و صدا 24 درصد است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی افزود: در حوزه سیما اولویت مردم به ترتیب تفریح و سرگرمی، معارف اسلامی، آموزشی، خبری و موضوعات انتقادی است و در حوزه صدا تربیت و خانواده، حوزه دینی، بهداشتی و پزشکی و موسیقی و سرود است.

وی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی بین سایر مراکز استان‌ها جایگاه خوبی در فضای مجازی دارد، اظهار داشت: امسال در حوزه فضای مجازی اقدامات خوبی را انجام دادیم و پویش‌های سراسری و استانی و فراخوان‌های مختلفی برای عکس و استفاده در فضای مجازی و بارگذاری تولیدات سیمای استان را در فضای مجازی داشتیم.

نصرپور در ادامه گفت: در سال 96 دو فیلم بلند سینمایی فاخر "اشنوگل" و "سفر سهراب" را تولید کردیم که هر دوی آن‌ها در ایام نوروز از شبکه استانی سیمای خراسان رضوی پخش خواهند شد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با بیان اینکه در سال 97 سه سریال کلید خواهیم زد، خاطرنشان کرد: "خط وصل" با مضمون اجتماعی، "جزیره ماهی" با مضمون دفاع مقدس و "من انقلابم" در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تولید انیمیشن بعد از استان همدان دوم هستیم، گفت: بخش زیادی از تولیدات انیمیشن توسط هنرمندان استانی تولید می‌شوند.

نصرپور در پایان گفت: 4 درصد جمعیت استان به 200 ایستگاه دیجیتال نیاز دارند که امیدواریم در سال 97 جشن پایان پوشش دیجیتال را در سراسر استان را بگیریم.

انتهای پیام/ ت

R41347/P1336/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صداوسیما محسن نصرپور اظهار کرد: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نصرپور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم در ضبط مناظرات نامزدها و برنامه‌های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی و کاظم معتمدی فر دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی مشهد و کلات، از ابتکار صداوسیما برای اجرای عدالت رسانه‌ای بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تشکر کردند و گفتند این کار نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های تبلیغات کاندیداها و شنیده شدن برنامه‌های آنها توسط مخاطبان داشته است.

کد خبر 747980

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است