Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:12:21 GMT

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پدیده خراسان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۰۹۴۸

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پدیده خراسان انتخاب شد

مشهد- ایرنا- اعضای هیات مدیره باشگاه پدیده خراسان روز چهارشنبه پویا پارسا را به سمت سرپرست مدیر عاملی این باشگاه انتخاب کردند.

به گزاش ایرنا، مسئول ارزیابی ورزش در وزارت نیرو و مسئول تربیت ‌بدنی شرکت آب و فاضلاب مشهد از جمله مسئولیت های پارسا است.
پرداخت پول قراردادهای بازیکنان تیم فوتبال پدیده و توافق با ایگور پراهیچ بازیکن سابق این باشگاه از مهمترین اقدامات سرپرست مدیرعاملی این باشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدراسیون جهانی فوتبال در نامه ای که به باشگاه پدیده و فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده، یاد آور شده است این باشگاه باید تا 28 اسفند تعهدات خود را در قبال 'ایگور پراهیچ' بازیکن سابق خود پرداخت کند و در صورتی که باشگاه پدیده باز هم در این زمینه کوتاهی کند، امکان کسر دوباره امتیاز این تیم و سقوط آن به دسته پایین‌ تر نیز وجود دارد.
حمید رضا کریمویی مدیر عامل سابق باشگاه پدیده 21 اسفند استعفا داد و مورد پذیرش اعضای هیات مدیره این باشگاه قرار گرفت.
تیم فوتبال پدیده هم اکنون با 26 امتیاز در رتبه 12 جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
7507/ 6053

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و تماشاگران شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه انجام دادند. 

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال