Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:41:54 GMT

قم| ‌‌ووشوکاری از قم به اردوهای تیم ملی دعوت نشده است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۳۲۲۴

قم| ‌‌ووشوکاری از قم به اردوهای تیم ملی دعوت نشده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: متأسفانه از ورزشکاران ووشوکار قمی در بخش مردان و زنان به اردوی تیم ملی فردی دعوت نشده است. ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حسن عابدی امروز در مراسم انتخابات اعضای هیئت ووشو استان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: برخی مشکلات ریشه‌ای در هیئت ووشوی استان وجود دارد که باید فکری اساسی برای حل آن‌ها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از برخی کاستی‌های موجود در هیئت ووشوی استان قم، افزود: متأسفانه تعداد ورزشکاران زیر پوشش بیمه در هیئت ووشوی استان قم نسبت به متوسط کشوری در وضعیت پایین‌تری قرار دارد که باید جبران شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تأکید بر اهمیت جبران کمبودهای موجود در هیئت ووشوی استان گفت: هیئت جدید ووشوی استان از آغاز رسمی فعالیت‌های خود در استان باید در راستای رفع مشکلات کنونی حرکت کرده و با برگزاری فستیوال‌ها و برنامه مردمی این ورزش را در بین مردم معرفی و نهادینه کند.

عابدی با تمجید از عملکرد بانوان ووشوکار استان قم خاطرنشان کرد: تعداد ورزشکاران زن استان در بخش ووشو نصف مردان ووشوکار بوده اما بااین‌وجود ازنظر فنی و عملکردی نسبت به مردان ووشوکار وضعیت بهتری دارند و مقام و رتبه‌های بهتری را نیز به دست آورده‌اند.

وی ادامه داد: عدم دعوت ورزشکاران ووشوکار استان قم به اردوهای تیم ملی نشان از این دارد که توجه اندکی به این بخش ازنظر فنی شده است، هیئت ووشوی استان باید در دوره جدید مدیریت خود در راستای رفع مشکلات فعلی حرکت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با ابراز تأسف از نبودن ورزشکار ووشوکار قم در اردوهای تیم ملی تأکید کرد: متأسفانه از ورزشکاران ووشوکار قمی در بخش مردان وزنان به اردوی تیم ملی فردی دعوت نشده درحالی‌که ظرفیت‌های بالایی در استان قم درزمینهٔ وجود دارد، هیئت جدید باید کاستی‌های موجود را برطرف کند.

عابدی تصریح کرد: ووشو ازجمله ورزش‌هایی بوده که در مسابقات آسیایی وجهانی ظرفیت‌های بالایی را برای مدال‌آوری برای کشور به وجود آورده است بنابراین باید به نحوی این ورزش در استان قم تقویت و حمایت شود که شاهد مدال‌آوری ورزشکاران قمی در میادین مختلف بین‌المللی شویم.

وی با تأکید بر همگانی شدن ورزش ووشو در مناطق و بخش‌های مختلف استان ادامه داد: باید اعتبارات و بودجه‌های مصوب این هیئت در بین بخش‌ها و شهرهای مختلف استان توزیع و تقسیم شود، سیاست اداره کل ورزش و جوانان استان حمایت از ورزش ووشو در تمام بخش‌های استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات و رقابت‌های مختلف کشوری یکی از نیازهای اساسی استان قم در راستای ارتقای ورزش ووشو در قم است، برگزاری موفق رقابت‌های ووشو کشور در استان قم می‌تواند در ارزیابی‌های نهایی استان در بخش ووشو تأثیرگذار باشد.

عابدی تصریح کرد: لیگ ووشوی استان باید بارونق و پویایی خاصی برگزارشده و در این لیگ بانوان و مردان قم در سطح فنی بالا و قابل قبولی به رقابت بپردازند، باید سازوکاری در هیئت ووشوی استان اندیشیده شود که شاهد حضور فعال و پرقدرت تیم‌های ووشوی استان در لیگ برتر ووشوی کشور باشیم.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با بیان اینکه نظم جهانی در حال تحولی دیگر است، اظهار کرد: انجام عملیات وعده صادق، نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی است وامروز با استقامت و حکمت مقام معظم رهبری نظم جهانی و منطقه‌ای در حال دگرگونی است و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: دشمنان از تحریم اقتصادی هم ناامید هستند اما همچنان به دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند تا با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و آگاه بود.

استاندار کردستان با بیان اینکه در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم، افزود: اگر اردوهای راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب تر بودیم. وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری اردوهای راهیان نور تمام قد و خارج از بروکراسی اداری اهتمام جدی داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است و این تکلیف انقلابی و اعتقادی ما است

طبق اظهارات استاندار کردستان، دشمنان فعالیت رسانه‌ای ما را تحریم کرده‌اند، به طوری که اگر در فضای مجازی یک عکس از شهید سلیمانی بارگذاری و بازنشر شود، آن صفحه بسته خواهد شد که این اوج بی‌آبرویی برای مدعیان آزادی بیان است.

زارعی کوشا تصریح کرد: خاکریزهای ما امروز نه در شهرهای مرزی بانه، مریوان و شلمچه بلکه در دل آمریکا است و این‌ها معجزات انقلاب اسلامی است.

کد خبر 6094243

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری از همایش بزرگ تای چی ووشو در بوستان ملت
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند