Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@10:40:40 GMT

دو انتصاب تازه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۵۴۷۱

صراط: به گزارش خبرآنلاین، سیدعباس صالحی به استناد ماده دو قانون تاسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی کشور و در پی صدور احکام اعضای هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور از سوی رییس‌جمهور، علیرضا مختارپور قهرودی را به عنوان دبیرکل هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب کرد.

در حکم وزیر ارشاد خطاب به علیرضا مختارپور قهرودی آمده است:

«نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجربیات اجرایی جناب‌عالی به استناد ماده ۲ قانون تاسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی کشور، به‌موجب این حکم به سمت «دبیرکل هیات‌امناء» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد نسبت به تجهیز و توسعه و نظارت بر فعالیت کتابخانه‌های عمومی کشور، سامان بخشیدن به وضعیت نیروی انسانی، تهیه طرح‌ها و برنامه‌های لازم و اجرای سیاست‌های مصوب هیات‌امناء و انجام سایر وظایف محوله موفق و موید باشید.»

پیش‌تر حسن روحانی رئیس‌جمهور، مهری پری‌رخ، فاطمه فهیمی‌نیا، هوشنگ مرادی کرمانی، محسن جوادی و علیرضا مختارپور قهرودی را به عنوان اعضای هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب کرده بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حکمی علی‌اصغر سیدآبادی را به عنوان مشاور وزیر در امور برنامه‌ریزی منصوب کرد.

متن حکم سیدعباس صالحی به شرح زیر است:

«نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر در امور برنامه‌ریزی منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با مشورت با اندیشوران و صاحب‌نظران عرصه‌های فرهنگ، هنر و رسانه در ارائه طرح‌ها و نقطه نظرات سازنده، و پیگیری امور محوله موفق و موید باشید.»

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) ضمن حضور در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه از محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی نمایشگاه قرار گرفت.

محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وزیر فرهنگ را همراهی کردند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شعار «بخوانیم و بسازیم» و در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی برپا خواهد شد.

نمایشگاه کتاب کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و در‌های نمایشگاه تا ساعت ۸ شب به روی بازدیدکنندگان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی باز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد
  • دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت