Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران ، مجید عبدالهی افزود : به منظور ارائه خدمات رسانی بهینه به مشترکان آب روستایی علاوه بر کشیک کاری کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در امور ستادی و امورات تابعه این اکیپ ها نیز آماده رفع مشکلات احتمالی و خدمات رسانی مطلوب به مشترکان هستند .
وی ادامه داد : کارکنان ستادی کشیک نوروزی از 8 صبح الی 19 عصر برای پاسخگویی به مشترکان حضور خواهند داشت واکیپ رفع اتفاقات هم آماده خدمات رسانی هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل آبفار مازندران با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت مازندران در روستاها ساکن هستند ، ادامه داد : حضور مسافران در ایام خاص بویژه تعطیلات باعث افزایش جمعیت و بدنبال مصرف بیشتر آب در این استان می شود .
وی بخش عمده ای از مشکلات بوجود آمده در زمینه کمبود آب آشامیدنی در روستاهای استان ر ا ناشی از همین مساله دانست .
وی افزود : با توجه به تعبیه شدن تاسیسات آبرسانی روستایی برای جمعیت بومی در مواقعی که مسافران وارد می شوند این تاسیسات جوابگوی نیاز آنها نیست و مشترکان با کمبود و گاهی قطعی آب مواجه می شوند .
عبدالهی از مردم خواست تا با صرفه جویی 20 درصدی مصرف آب ، در رفع مشکل کمبود این مایه حیاتی مشارکت بکنند .
وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات صورت گرفته برای تامین آب آشامیدنی سالم در مازندران اشاره کرد و گفت : با انجام این اقدامات 231 روستا در 2 سال اخیر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.
از 2 هزار و 433 روستای با جمعیت بالای 20 خانوار استان در حال حاضر یکهزار و 591 روستا زیر پوشش شرکت ابفار قرار دارند .
براساس آمارهای شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران 421 هزار مشترک دارد و تامین آب 80 درصد از این تعداد بر عهده شرکت آبفار است .
استان مازندران بنابر بر اخرین امارها 3میلیون و 280هزار نفر جمعیت دارد که حدود 45 درصد انها در روستاها زندگی می کنند.
2096/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی محمدنژاد در سومین جشنواره گیلاس که در روستاهای چهارگانه سنگان برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره از هفت صبح روز گذشته آغاز شد و تا ۱۲ ظهر ادامه داشت.

محمدنژاد گفت: در این جشنواره شاهد حضور هشت هزار نفر گردشگر بودیم، که نسبت به سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته است.

وی به ظرفیت‌های داخل روستاهای بخش کن گفت: ظرفیت‌های بخش کن سبب شده که چهار جشنواره در طول سال برگزار شود، جشنواره گیلاس طی اردیبهشت ماه، جشنواره شاتوت در اواخر تابستان، جشنواره خرمالو، اواخر پاییز و جشنواره فصلی با حضور اقوام مختلف برگزار می‌شود.

بخشدار کن در ادامه با تاکید بر ضرورت برگزاری این جشنواره‌ها در قالب حمایت از تولیدات روستایی و ترویج محصولات ارگانیک، عنوان کرد: این جشنواره‌ها در بخش کن با اهدافی چون رشد گردشگری، معرفی روستاهای منطقه، محصولات و ظرفیت کوهستانی آن، تولیدات متنوع روستایی، افزایش مشارکت مردمی در رشد سبک زندگی سالم، تحکیم خانواده، حفاظت از محیط زیست و بازیافت، حفظ منابع طبیعی، افزایش نشاط اجتماعی و رونق ورزش همگانی در طول سال برگزار می‌شود.

محمدنژاد با اشاره به مساحت روستاهای چهارگانه سنگان گفت: ۱۹۷ هکتار مساحت شامل باغات، مستثنیات و بافت روستایی بخش کن است، که امروز گردشگران بافت روستایی را طی کرده و در چهار ایستگاه استقبال (سنگان پایین)، ایستگاه صبحانه (سنگان وسط)، ایستگاه پذیرایی (باغ دره) و ایستگاه پذیرایی پایانی و مراسم جشن شکوفه‌ها (سنگان بالا) پذیرایی شدند.

بخشدار کن با اشاره به ظرفیت روستاهای این بخش از تهران اضافه کرد: محصولات تولیدی باغات این روستاها شامل گیلاس، شاتوت، خرمالو، سیب و ازگیل است.

وی ادامه داد: در کنار این تولیدات بسیار فاخر، سه اثر باستانی چون چنار چهار هزار ساله، آبشار و تکیه تاریخی ۲۵۰ ساله از دیگر ظرفیت‌هایی است، که گردشگران مشتاق را روانه این منطقه کوهستانی زیبا می‌کند.

کد خبر 6088823

دیگر خبرها

  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد