Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در نشست هم اندیشی اعضای انجمن صنفی روزنامه نگاران استان از اعطای تعداد ۱۶ فقره مجوز برای ایجاد نقاط بوم گردی در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: هیچ کدام ازنقاط بوم گردی استان فعال نشده است و برای پیگیری موضوع روز پنجشنبه نشستی در استانداری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه تاریخی صنعت آذربایجان شرقی در سال‌های گذشته، از تنزل این جایگاه به رده پنجم ابراز گلایه کرد و افزود: این در حالی است که با توجه به ظرفیت‌های گوناگون استان، ما باید پس از تهران رتبه‌های دوم را در عرصه صنعتی داشته باشیم.

خدابخش از خبرنگاران و رسانه‌های گروهی خواست تا با پرداختن به مسائل و مشکلات استان و پیگیری آنها، مسئولان را در مسیر خدمت رسانی بهتر به آحاد مردم و نیز رفع مشکلات یاری کنند.

وی به ارزش و اهمیت کار خبرنگاری در بهبود وضعیت کشور اشاره کرد و یادآور شد: خبرنگاران به لحاظ فکر و اندیشه و احساس نسبت به سایر مردم متفاوت‌تر بوده و نوع نگرش آن‌ها به مسائل مختلف جامعه متمایزتر از بقیه افراد است که این تفاوت باعث می‌شود با قلم فرسائی و خلق آثار و گزارش‌های خبری که خود هنری وسیع است، دغدغه‌های جامعه را مطرح و مسئولان را نسبت به رفع مشکلات راهنمائی کنند.

استاندار آذربایجان شرقی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان با عنوان اخلاق مدار و حساس به منافع استان یاد و اظهار کرد: انتظار داریم این فعالان خبری با انتشار اخبار و گزارش‌های مستند و مفید، جایگاه از دست رفته استان در توسعه را احیا کنند.

خدابخش، ارتباط نزدیک بین خبرنگاران و مسئولان و مدیران اجرایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: به تمام مدیران اجرایی اعلام کرده ام همیشه در فضای مجازی حضور داشته و با شجاعت و تصاویر خودشان در این فضای رسانه‌ای مهم فعال شوند تا بدین ترتیب با نزدیکی بیشتر به مردم در رفع مشکلات جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

وی از تلگرام به عنوان فناوری نوین ارتباطی یاد کرد که دوری مدیران اجرایی از این فضا تاسف آور است.

 

انتهای پیام/ش

تاکید بر ارتباط نزدیک بین خبرنگاران و مسئولان آذربایجان شرقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد از آمار تصادفات جرحی و خسارتی در مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان آمار تصادفات طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: ۲۷۵ تصادف جرحی و خسارتی به وقوع پیوسته است که از این میان ۲۳۷ فقره خسارتی و۳۸ فقره جرحی بوده است که در پی وقوع این تصادفات ۴۳ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: تعداد هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو متخلف اعمال قانون شدند و تعداد ۸۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند.

کد خبر 6097079

دیگر خبرها

  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در آذربایجان شرقی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه