Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک بلژیکی می خواهد تیمش در دربی شهر منچستر قهرمانی خود را در لیگ جزیره قطعی کند.

طرفداری- کوین دی بروین، هافبک باشگاه منچسترسیتی می خواهد که با پیروزی مقابل منچستریونایتد، فاتح لیگ برتر انگلستان شوند.

به گزارش اسکای اسپورتس، این احتمال وجود دارد که منچسترسیتی در دیدار مقابل منچستریونایتد قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک بلژیکی که علاقه زیادی به رخ دادن این اتفاق دارد، در خصوص این مسئله گفت:

فکر می کنم کسی از بین هواداران منچسترسیتی نباشد که این را نخواهد. ما نیز برای پیروزی و کسب جام در این مسابقه تلاش خواهیم کرد. همچنین باید به مصاف اورتون برویم که می دانیم بازی سختی است. البته آنها وضعیت امنی در جدول دارند و باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. البته هنوز زمان زیادی تا آن مسابقه باقی مانده است و فقط امیدوارم همه بازیکنان سلامت باشند تا آخرین بخش فصل را بازی کنند.

وی در خصوص بازگشت سیلوا به ترکیب سیتیزن ها و گلزنی اش افزود:

من ترجیح می دهم داوید همیشه گل بزند تا به ما کمک کند. هرکس در تیم نقشی ایفا می کند. یک روز من کاری انجام می دهم و روزی دیگر داوید این گونه است. من نمی خواهم گل بزنم یا پاس گل بدهم. تنها هدفم این است که به پیروزی تیمم کمک کنم و از این بابت خوشحال می شوم. باورنکردنی است که کنار بازیکن بزرگی مانند داوید بازی می کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه

دروازه بان اسپانیایی با اشتباه خود به روند فوق العاده اش پایان داد.

طرفداری | داوید رایا بالاخره پس از 604 دقیقه در بازی های خارج از خانه لیگ گل خورد.

تاتنهام و آرسنال در چارچوب هفته 35 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته اند و در حالی این بازی با نتیجه 3-2 به سود توپچی ها به پایان رسید که گل اول تاتنهام روی اشتباه عجیب داوید رایا به ثمر رسیده است. رایا قصد بازیسازی از عقب زمین را داشت ولی به اشتباه، توپ را در پشت محوطه جریمه به کریستین رومروی پیش تاخته سپرد تا این مدافع آرژانتینی به راحتی دروازه تیم مهمان را باز کرده و یکی از گل‌های دریافتی را جبران کند.

این گل اولین گل دریافتی داوید رایا در بازی های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه بود. او پیش از این مقابل وولورهمپتون، برایتون، منچسترسیتی، شفیلدیونایتد، برنلی و وست هم کلین شیت کرده بود و آخرین گل دریافتی خارج از خانه او در لیگ برتر انگلیس پیش از بازی امروز، به دقیقه 89 بازی مقابل ناتینگهام فارست باز می گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند