Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@12:35:31 GMT

دستگیری باند سارقان حرفه ای در اسلام آبادغرب

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۱۰۷۷۶

دستگیری باند سارقان حرفه ای در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری باند سارقان حرفه ای و کشف 10 فقره سرقت توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  اسلام آباد خبر فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب طی گفتگویی با خبرنگار ما از دستگیری باند سارقان حرفه ای و کشف 10 فقره سرقت توسط پلیس این شهرستان خبر داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو، اماکن خصوصی و کش رو زنی در شهر اسلام آبادغرب، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت .  

سرهنگ سرتیپ نیا افزود: پلیس شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 2 متهم در این رابطه شد.  

وی اضافه کرد: متهمان در بازجویی های فنی به 4 فقره سرقت محتویات داخل خودرو، 4 فقره کش رو زنی، یک فقره سرقت خودرو سواری پراید و یک فقره سرقت اماکن خصوصی با همدستی متهمی دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ضمن اشاره به دستگیری دیگر متهم این پرونده گفت: خودرو سواری پراید و تعداد زیادی از اموال مسروقه در مخفیگاه این متهمان کشف و به صاحبانشان بازگردانده شد.

سرهنگ سرتیپ نیا افزود: متهمیان این پرونده در اجرای دستور مقام قضائی با صدور قرار وثیقه مناسب روانه زندان مرکزی اسلام آبادغرب شد.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه