Web Analytics Made Easy - Statcounter

بواتنگ، تصور میلان بدون برلوسکونی را سخت می داند.

طرفداری- کوین پرینس بواتنگ، ستاره اسبق میلان اعتقاد دارد نمی تواند باشگاه محبوبش را بدون سیلویو برلوسکونی تصور کند. او همچنین اعلام کرد به بازگشت به میلان، نه نخواهد گفت. بواتنگ در مصاحبه با توتومرکاتو وب گفته است:

هیچوقت نمی توانستم میلانِ بدون سیلویو برلوسکونی را تصور کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدی می گویم. او همیشه جزوی از تاریخ میلان خواهد بود. غیرممکن است که دلتنگش نشوید. از لحاظ شخصی قدردانش هستم، چون باعث شد یک مرد شوم.

آیا دلم می خواست برگردم؟ البته! همین الان بدون شک به میلان بر می گشتم. البته باید واقع بین بود. با توجه به شرایط این غیرممکن است. تمام فصولی که در میلان بودم، خارق العاده بودند. خاطرات بی نظیری دارم. افتخار می کنم که پیراهن روسونری را برتن کردم. در میلان با قهرمانان زیادی همبازی بودم، اما اگر بخواهم اسم یک شخص خاص بیاورم، رونالدینیو خواهد بود. او واقعا بهترین بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟
  • کشفی تازه و متفاوت از تصور پیشین درباره مرز میان مرگ و زندگی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • روزی به نام تلفن!
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا