Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست شورای عالی کار فردا (جمعه ۲۵ اسفند) برای تعیین حداقل دستمزد ۹۷ برگزار می‌شود. ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ اقتصادی اشتغال وتعاون نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جلسه 22اسفند ماه شورای عالی کار هزینه سبد معیشت کارگران پس از چندین جلسه بحث و تبادل نظر در کارگروه تعیین مزد امروز در جلسه شورای عالی کار 26.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

698.27 ریال تصویب شد.

 مقرر شد تا در جلسه بعدی با حضور 3 وزیر اقتصادی و شرکای اجتماعی عدد و رقم دستمزد 97 کارگران تعیین شود.

 نشست شورای عالی کار با حضور اعضای کارگری، کارفرمایی و دولت فردا (جمعه 25 اسفند) ساعت 10 صبح برای تعیین حداقل دستمزد 97 در حالی برگزار می شود که علاوه بر حضور علی ربیعی، به عنوان رئیس شورا، مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد و دارایی و محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در جلسه حضور خواهند داشت.

 فردا(جمعه 25 اسفند ماه)مانند سنوات گذشته حداقل دستمزد بیش از 13 میلیون کارگر مشمول قانون کار در راستای ماده 41 قانون کار چانه زنی و تعیین خواهد شد.

به گزارش تسنیم، 25 اسفند سال گذشته حداقل دستمزد سال جاری کارکنان مشمول قانون کار، برای حداقلی بگیران با افزایش 14.5درصدی به 929 هزار و 931 تومان و حداقل دستمزد برای سایر سطوح مزدی نیز 12درصد افزایش یافت.

 انتهای پیام/

R1012189/P1015135/S7,82/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته دستمزد

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • حال کارگران خوب است!
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت