Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل مترو شیراز با اشاره به اینکه به طور میانگین بیش از ۴۶ هزار نفر مسافر روزانه با مترو جابجا می شوند، گفت: طالعات خط سه تمام شده و با تدابیری که اندیشیده شده که به زودی عملیات اجرایی آن شروع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، مهندس اسدالله حاجی زمانی، مدیر عامل مترو شیراز امروز (24 اسفند) در مراسم افتتاحیه ایستگاه «کاوه» خط یک مترو شیراز، با اشاره به اینکه این ایستگاه، ایستگاه شماره هشت مترو شیراز محسوب می شود، گفت: این ایستگاه، شانزدهمین ایستگاه هست که امروز به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه این ایستگاه در مساحت هفت هزار و 400 مترمربع ساخته شده است، اظهار داشت: تجهیزات اعلام اطفا حریق و تجهیزات مترویی ویژه برای ایستگاه «کاوه» در نظر گرفته شده است.

 

حاجی زمانی با تاکید بر اینکه امروز شاهد بهره برداری رسمی از چهار قطار مترو شامل 20 واگن خواهیم بود، اضافه کرد: اضافه چهار قطار مترو به سیستم متروی شیراز باعث می شود تا سرفاصله زمانی کل 24 و نیم کیلومتر از 30 دقیقه به 15 دقیقه برسد.

 

مدیر عامل متروی شیراز با اشاره به اینکه به طور میانگین بیش از 46 هزار نفر مسافر روزانه با مترو جابجا می شوند، افزود: این رقم معادل تردد 2 هزار و 555 سواری و بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس در سطح شهر خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه استقبال گسترده ای توسط مردم از مترو شکل گرفته است، اظهار داشت: خط 2 به اندازه 15 کیلومتر از شهرک میانرود به سمت میدان آزادی و سپس کلبه با 13 ایستگاه در آینده راه اندازی خواهد شد.

 

حاجی زمانی یادآور شد: بیش از 6 کیلومتر تونل خط 2 مترو شیراز از میانرود به سمت میدان امام حسین (ع)، تعبیه شده و حدود 3 و هفت دهم کیلومتر دیگر مانده تا به میدان امام حسین (ع) برسیم و اطمینان داریم با اتصال خط 2 به خط یک، میزان مسافر افزایش می یابد.

 

وی اظهار داشت: مطالعات خط سه تمام شده و با تدابیری که اندیشیده شده که به زودی عملیات اجرایی آن شروع می شود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898588

دیگر خبرها

  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو