Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز آذربایجان غربی ؛  مجرد با اشاره به برنامه سیمای مرکز آذربایجان غربی در نوروز 97 گفت : سيماي شبکه استانی نوروز ۹۷ را باويژه برنامه ۲۴۰ دقيقه اي تحویل سال ازساعت ۱۷ بیست و نهم اسفند با عنوان يازگلیر    آغازمي كند.این برنامه هرشب از ساعت ۲۲ تا پایان تعطیلات از سیمای استانی بصورت زنده ادامه خواهد یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی از پخش سریالی جدید در سیمای استان نیز خبر داد و گفت:درایام نوروزسریال اوجاداغلاردر۲۶ قسمت۴۰ دقیقه ای ساعت 23 و سی دقیقه هرشب پخش میشود

پخش مستندهاي متنوع همچون  کوههای آذربایجان ،  تخت زرین ،  بن بست سیمین ، بخت سپید واشک کبود و پهلوان محمد، در مسیر زاب و 12 فیلم سینمائی بصورت روزانه از دیگر برنامه های سیمای مرکز آذربایجان غربی برای ایام نوروز ۹۷ می باشد . 

مجرد افزود : صداي مركز آذربايجان غربي نیز با ویژه برنامه ۲۴۰ دقيقه اي تحویل سال با عنوان  (یاز نفسی) از ساعت ۱۷ روز ۲۹ اسفند به استقبال نوروز 97 میرود

وی گفت : راديو چي چست همچنین دو ویژه برنامه (بایرام خنی) و (نوروز گولی) را با آیتم های شاد و متنوع در ایام نوروز پخش خواهد کرد .

ارتباط زنده با سایر مراکز صداوسیما و گزارش هاي متنوع از مسافران و مهمانان نوروز در سراسر استان از دیگر برنامه هاي صداي مركز آذربايجان غربي در ايام نوروز ۹۷ خواهد بود .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی افزود : تهیه و پخش گزارش‌های متنوع از جاذبه‌های گردشگری ، اطلاع رسانی به موقع از وضعیت آب و هوا و خدمات ستاد سفر‌های نوروزی آذربایجان غربی، با درج خبر‌های مکتوب و تصویری در آنتن خبر استانی و سراسری و صفحه استانی خبرگزاری صدا وسیما ، و شبکه‌های اجتماعی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای نوروز ۹۷ درحوزه خبر مرکز آذربایجان غربی است.

مجرد در ادامه این نشست از پوشش 93 درصدی مناطق استان توسط تلویزیون دیجیتال نیز خبر داد و گفت : برای تکمیل این پوشش حدود 150 فرستنده دیجیتال  دیگر نیاز است که تا دو سال آینده تأمین خواهد شد .

وی اضافه کرد : پوشش جمعیتی سیستم آنالوگ نیز در سطح استان  99 درصد است .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در این نشست پیگیری موضوعات اجتماعی و اقتصادی جامعه را از اولویت های مهم رسانه ملی عنوان کرد و گفت : صدا و سیما با طرح گسترده کلید واژه اقتصاد مقاومتی و استفاده از نظرات مسئولان اجرائی و کارشناسان ، سعی در تحرک بخشی به این حوزه را دارد .

مجرد همچنین از اقدام رسانه ملی و شبکه استانی برای تهیه برنامه های ویژه با هدف تبیین دستاوردهای نظام اسلامی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ازدهه فجر 96 تا دهه فجر 97 در عرصه های گوناگون و مقابله با تهاجم فرهنگی و تهدیدات نرم دشمنان خبر داد

وی توجه جدی به موضوع مهم فرهنگ ، تاریخ و ادب آذربایجان غربی را یکی از اهداف مهم رسانه ملی در استان اعلام کرد و افزود : رسانه استانی  در سال 96 مناسبت ها و رویداد های مهم آذربایجان غربی را به نحو احسن پوشش داده که از جمله آنها می توان به پوشش کنگره ملی 12 هزار شهید استان و انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد .

مجرد با بیان اینکه 80 طرح نظر سنجی در سالجاری انجام شده ، گفت : بر اساس نتایج  مرکز نظر سنجی و افکار سنجی ، صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در زمینه دقت در پیش بینی نتایج انتخابات مجلس دهم رتبه نخست و در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نیز رتبه سوم کشوری را کسب کرده است .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی  فراجناحی ، مستقل ، مردمی بودن و کمک به سه قوه در عرصه های خدمت رسانی را از جمله ویژگی های برجسته عملکرد رسانه ملی عنوان کرد و افزود : مخاطب محوری ، افزایش کمی و کیفی میزان مخاطبان و امید آفرینی در جامعه از جمله اهداف مهم رسانه ملی در استان است.

مجرد  با اشاره به پیگیری مراحل ساخت سریال شهید مهدی باکری نیز گفت : در صورت تأمین اعتبار مالی لازم از سوی مسئولان استانی و کشوری این سریال در 16 قسمت تهیه خواهد شد .

معاونین حوزه های برنامه ساز صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های انجام شده در سالجاری ، ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای ایام نوروز 97 از این رسانه را برای خبرنگاران تشریح کردند .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در این نشست به سئوالات خبرنگاران در حوزه های مختلف شبکه استانی پاسخ داد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف سید عباس موسوی رییس دانشگاه طی حکمی سعید ادیب نظری را از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای مدت ۲ سال به‌عنوان «رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع» دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

«احتراماً، با عنایت به تعهد، توانمندی و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ به مدت دو سال به سمت «رئیس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع» دانشگاه منصوب می‌شوید. در این راستا، اهم اقدام‌ها و مواردی که در تعامل سازنده و هم‌افزا با سایر ارکان دانشگاه باید مدنظر قرار گیرد، عبارتند از:

فراهم‌کردن زمینه مشارکت گسترده همه ذینفعان دانشگاه در ترسیم تصویر و تحقق شریف آینده، از طریق طراحی و اجرای برنامه‌های مشارکت‌محور؛

استمرار فعالیت‌های گذشته دانشگاه در حوزه راهبرد و بروزآوری برنامه راهبردی دانشگاه؛

توجه ویژه به دگرگونی‌های آموزش عالی در یک دهه اخیر، به‌ویژه تحول دیجیتال؛

ترسیم آینده مطلوب ناحیه نوآوری شریف و برنامه‌ریزی برای اشتغال مؤثر دانش‌آموختگان؛

برنامه‌ریزی، ارائه راهکار و کنش‌گری فعال در اصلاح ریشه‌ای پدیده مهاجرت؛

برنامه‌ریزی مؤثر برای پیشتازی شریف در قلمرو ملی و بین‌المللی؛

برنامه‌ریزی عملیاتی برای استقلال ملموس بودجه دانشگاه از بودجه عمومی؛

بروزآوری و تصویب نمودار سازمانی دانشگاه متناسب با تحولات اقتضایی؛

ایجاد زیرساخت لازم برای داشتن نمودار سازمانی منعطف و تطبیق‌پذیر با تحولات آتی.

توفیق جنابعالی را از یگانه مبدأ تأثیر در عالم وجود خواستارم و لازم می‌دانم از زحمات برادر گرامی، جناب آقای دکتر علی ملکی، در مدتی که این مسئولیت خطیر را به عهده داشتند، صمیمانه قدردانی کنم.

سید عباس موسوی»

کد خبر 6099312

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی