Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@04:12:12 GMT

مرکز غوطه شرقی دمشق آزاد شد+تصاویر و نقشه میدانی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۰۳۰۸

مرکز غوطه شرقی دمشق آزاد شد+تصاویر و نقشه میدانی

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات ها در غوطه شرقی دمشق توانستند شهرک«الحموریه» را به طور کامل آزاد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ نیروهای گارد ریاست جمهوری، دفاع ملی و ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده های روسی توانستند در ادامه عملیات ها در منطقه غوطه شرقی دمشق، شهرک«الحموریه» را به طور کامل پاکسازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری«دمشق الان» سوریه اعلام کرد: ارتش سوریه موفق شد در جریان پاکسازی شهرک الحموریه، ده ها تروریست را به هلاکت رساندند و خسارت سنگینی را به تجهیزات نظامی آن ها وارد کرند.

بر اساس اعلام شبکه«دمشق الان»، نیروهای سوریه همچنین در ادامه عملیات خود در منطقه موفق شدند مزارع جنوبی شهرک «جسرین» را به طور کامل پاکسازی کنند و مسیر کمک رسانی تروریست ها از محور جنوبی را به طور کامل مسدود کنند.




از محور شرقی شهرک «دوما» نیز خبر می رسد، ارتش سوریه موفق شده است با حمله غافلگیرانه خود علیه مواضع تروریست ها، بخش وسیعی از شهرک راهبردی«الریحان» را آزاد کند.

منابع میدانی به خبرنگار«دمشق الان» اعلام کردند: درگیری شدید بین ارتش سوریه و تروریست ها در بخش غربی شهرک همچنان ادامه دارد و نیروهای سوری تلاش می کنند با حمله های مستمر خود، مواضع خود را در شهرک به طور کامل تثبیت کنند.

شهرک راهبردی الریحان دروازه شرقی «دوما» محسوب می شود و با پاکسازی صورت گرفته، بزرگترین پایگاه تروریست های«جیش الاسلام» از تمام محورها در محاصره نیروهای سوریه درآمده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نیروهای سوری تا کنون موفق شده اند حدود 70 درصد از تمام مناطق غوطه شرقی دمشق را پاکسازی کنند و تنها بخش های کوچکی از مرکز منطقه همچنان تحت اشغال گروه های تروریستی«جیش الاسلام، جبهه النٌصره، احرارالشام، فیلق الرحمن و …» است.

انتهای پیام/ دمشق الان

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای از عملیات این کشور در منطقه خاکورک در شمال عراق خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) در عملیاتی که هفته گذشته در منطقه خاکورک در شمال عراق انجام داد، ۱۵ تروریست را که برای اقدامات خرابکارانه آماده می‌ شدند، از پای درآورد.

بر اساس اعلام منابع امنیتی ترکیه، میت یک گروه تروریستی را که برای اقدام علیه یگان های نیروهای مسلح ترکیه و پاسگاه های مرزی در حال آمادگی بودند را هم شناسایی کرده است.

در این عملیات ۱۵ تروریست از جمله شماری از سرکردگان آنها از پای درآمدند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه موثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 6092365

دیگر خبرها

  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها