Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا راستیار معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: حوزه استحفاظی لارستان به دلیل قرار گرفتن در مسیر جزایر قشم و کیش شاهد افزایش ترافیک در محورهای مواصلاتی در روزهای پایانی سال ٩٦ و نوروز ٩٧ خواهد بود.

وی ادامه داد: رزمایش طرح سفرهای نوروزی از ٩٦/١٢/٢٤ تا ٩٧/١/١٧  خواهد بود و تمامی نیروهای راهداری و انتظامی به‌صورت شبانه روزی؛ آماده ارائه خدمات به مسافران و مهمانان نوروزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستیار اضافه کرد:برای ارتقای ایمنی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تعامل و همکاری مجموعه قرارگاه پلیس راه جنوب اقدامات خوبی در سال ٩٦ بخصوص در دوماهه آخر سال صورت گرفت امیدواریم شاهد کاهش خطرات و تصادفات جاده ای باشیم.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان بیان کرد: در اجرای این طرح تعداد ٣٠ دستگاه گشت راهداری و ١٣٠ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ١٩٨ نفر راهدار خدمات رسانی مسافران عزیز را برعهده دارند.

وی پیشاپیش ضمن عرض تبریک سال نو از عموم هموطنان خواست تا در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام ویژه داشته باشند و حتما برای انتخاب مسیر از سامانه ١٤١ مرکز مدیریت راه‌های کشور استفاده کنند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید رحیمی شامگاه جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به علت آب‌گرفتگی و سقوط پایه‌های برق، محور سر بندر به آبادان در محدوده شادگان مسدود شد.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: همکاران ما در پلیس راه از منطقه خور دورق مسیر را یک‌طرفه کرده‌اند تا عوامل امدادی نسبت به جمع‌آوری پایه‌ها و کنترل برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت بارش شدید باران در چند نقطه در محور ایذه به دهدز ریزش کوه صورت گرفت که توسط عوامل راهداری پاکسازی و مسیر باز شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: همچنین در محور اندیکا در منطقه تاراز مه گرفتگی و ریزش باران شدید صورت گرفته که با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه مسیر پاکسازی شد.

کد خبر 6096007

دیگر خبرها

  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر