Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل – سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل از آماده‌سازی ۲۷ پایگاه اورژانس در این استان برای ارائه خدمات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد غیبتی پیش از ظهر جمعه در بازدید از پایگاه های اورژانس اردبیل تصریح کرد: ۶۰ دستگاه آمبولانس نیز در وضعیت آماده باش هستند.

وی به مشارکت ۳۲۰ نیروی عملیاتی اشاره و تأکید کرد: به ازای هر پایگاه شش نیروی عملیاتی داریم که ۲۴ ساعت به صورت کشیک و ۴۸ ساعت استراحت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با بیان اینکه خدمات اورژانس با شماره گیری ۱۱۵ در دسترس خواهد بود، ادامه داد: تمهیدات لازم اندیشیده شه تا نقطه کور برای دسترسی به خدمات ۱۱۵ نداشته باشیم.

 وی متذکر شد: علاوه بر این برای خدمات بهداشتی نیز شش ایستگاه سلامت دایر شده است و اندازه گیری قند خون، فشار خون و دیابت به صورت رایگان انجام می شود.

غیبتی ادامه داد: امسال امداد هوایی نیز در استان فعال شده که البته بالگرد امدادی دید در شب ندارد و در صورت بروز حادثه در طول روز خدمات رسانی خواهد داشت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان تأکید کرد: همچنین دو اتوبوس آمبولانس نیز با ۱۳ تخت برای ارائه خدمات آماده‌سازی شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها

دریافت 35 MB کد خبر 6092611

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد