Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سرمربی تیم فوتبال ناتینگهام فارست اعتراف کرد بعید می‌داند که هافبک ایرانی تیمش بتواند تا پایان فصل به میادین برگردد و او هم نمی‌خواهد روی این بازیکن ملی‌پوش فشار بیاورد. آیتور کارانکا، سرمربی تیم فوتبال ناتینگهام فارست می‌گوید قصد ندارد شانس اشکان دژاگه برای بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ را با عجله در برگرداندن او به میادین قبل از ریکاوری کامل بعد از عمل جراحی زانویش به خطر بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دژاگه ۳۱ ساله در این فصل تنها یک بازی به‌عنوان بازیکن تعویضی انجام داده بود که در تمرینات دچار مصدومیت شد و حالا کارانکا می‌گوید که احتمال به میدان رفتن او در ۹ هفته باقیمانده به پایان فصل جاری چمپیونشیپ ضعیف است.

دستیار سابق ژوزه مورینیو در رئال مادرید، درباره بازیکنی که ماه ژانویه به‌عنوان بازیکن آزاد به ناتینگهام پیوست، گفت: نمی‌دانم که آیا او می‌تواند برگردد یا نه، چون نمی‌دانم چند هفته دیگر خانه‌نشین خواهد بود، اما من بعید می‌دانم که این اتفاق رخ دهد. من نمی‌خواهم در مورد او ریسک کنم و برای برگرداندنش عجله کنم تا دوباره مصدوم شود. من نمی‌خواهم او جام جهانی را از دست بدهد، پس باید مراقبش باشیم. دژاگه به اینجا آمد تا به ما کمک کند و ما هم باید به او کمک کنیم. دژاگه بازیکن بسیار خوبی است و شخصیت بسیار خوبی دارد.

کارانکا ادامه داد: دژاگه دارد تلاش می‌کند در اسرع وقت برگردد، چون او می‌خواهد اینجا بازی کند. او برای بازی در فارست انگیزه فراوانی دارد. ما اما باید برای دژاگه قدم‌های مناسبی برداریم. تجربه‌ای که من از کار با دژاگه دارم دو سه هفته است که با ما تمرین کرد و بعد از آن هم که مصدوم شد. شما می‌توانید احساس کنید که او چه بازیکن خوبی است. بعد از این دو سه هفته تمرین، من شخصیت او را هم شناختم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با ۱۸ بازیکن پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ملی والیبال از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست ۱۸ بازیکن را اعلام کرد که ادامه تمرینات از امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با حضور آن‌ها پیگیری خواهد شد.

میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان معرفی شده از سوی موریس موتا پائز برای ادامه تمرینات هستند.

علی شفیعی نیز که در تمرین روز گذشته مصدوم شد، به کارهای درمانی می‌پردازد تا شرایطش برای ادامه تمرینات مشخص شود.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!