Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- پروژه‌هاي جديد شرکت مِتُد با حضور دکتر عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران افتتاح شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا، عبدالرضا عباسپور روز چهارشنبه 23 اسفندماه در مراسم افتتاح پروژه‌هاي جديد شرکت مِتُد (وابسته به بنياد شهيد و امور ايثارگران) ضمن تبريک روز شهيد و سالروز تأسيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: حوزه اصلي کار بنياد شهيد و امور ايثارگران ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت است، اما بخش خدمات‌رساني اين مجموعه نيز اهميت بسيار زيادي دارد و ارائه خدمات مناسب مي‌تواند زمينه بهتري را براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت مهيا سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: يکي از سياست‌هاي اصلي بنياد در زمينه ارائه خدمات درماني به ايثارگران استفاده از خريد خدمت از طريق بخش‌هاي دولتي و خصوصي است، اما در زمينه‌هايي که نياز به ارائه خدمات تخصصي وجود دارد يا خدماتي که بخش‌هاي دولتي و خصوصي امکان ارائه آن را به ايثارگران را نداشته باشند بنياد راسآ نسبت به ارائه به اين عزيزان اقدام مي‌کند که از جمله اين موارد مي‌توان به خدمات «اُرتز و پروتز» و «خدمات تخصصي روان پزشکي جانبازان  اعصاب و روان» و خدمات مشابه اشاره کرد و راه اندازي مراکزي مانند مِتُد و افتتاح پروژه هاي که امروز در اين مراسم صورت مي‌گيرد نيز در همين راستاست.
معاون بهداشت و درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران تاکيد کرد: بنياد تاکنون نسبت به راه‌اندازي مراکز متعدد پزشکي و درماني براي ارائه خدمت به جامعه ايثارگري اقدام کرده است و اين مراکز در صورت امکان و وجود ظرفيت مازاد بر نياز ايثارگران، به عموم جامعه نيز ارائه خدمات درماني ارائه مي‌کند.
عباسپور با اشاره به تاريخچه شرکت مِتُد گفت: اين شرکت در سال 1372 راه‌اندازي شده است و در دوره مديريت جديد اين مجموعه شاهد توسعه چشمگير و کيفي‌تر شدن خدمات هستيم که  تلاش‌هاي مجموعه هيئت‌مديره و مديرعامل اين شرکت قابل تقدير است و اميدواريم شاهد ادامه روند رو به رشد مجموعه مِتُد و تسري اين روند به ساير بخش‌ها باشيم.
مديرعامل شرکت مِتُد نيز در اين مراسم با بيان اينکه شرکت متد ظرفيت‌هاي مناسبي از نظر زيربنايي و امکانات درماني در اختيار دارد افزود: با توجه به اين امکانات مي‌توان بهره‌وري مجموعه را افزايش داد.
مهدي معصومي سپس به ارائه توضيحاتي در خصوص پروژه‌هاي جديد شرکت مِتُد که مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرند پرداخت و گفت: براي مجموع اين پروژه‌ها 10 ميليارد تومان هزينه انجام شده است که 2 ميليارد تومان آن توسط بخش خصوص تأمين شده است.
گفتني است در اين مراسم پروژه‌هاي «آزمايشگاه کوثر»، «دستگاه راديولوژي ديجيتال کوثر»، «داروخانه درمانگاه شاهد»، «فروشگاه تجهيزات توان‌بخشي مرکز ارتز و پروتز کوثر»، «مرکز روزانه بيمارستان نيايش» و «افزايش ظرفيت بيمارستان نيايش به 140 تخت» رسماً افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم اظهار کرد: خانواده شهدا سنگربانان انقلاب هستند و صیانت از آنان هم مقام با صیانت از خون شهیدان است‌.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان کرد: دشمن فرهنگ جامعه و بخصوص ایثارگران را نشانه رفته است تا نسل ایثارگر را از مسیر و ریل شهدا خارج کند.

وی تصریح کرد: ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند و ما می‌بایست آنان را در برابر هجمه‌های دشمن صیانت کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: جنگ امروز متمرکز بر هویت ملی، مذهبی و افکار است و راه مقابله با آن آگاه سازی نسل جوان می‌باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این جلسه گفت: خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ماموریت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

حسن هنرمند عنوان کرد: برپایی ۱۱ هزار یادواره شهدا در مدارس استان قم، پیگیری مشکلات مسکن جامعه ایثارگری و احراز جانبازی بیست از هزار نفر بخشی از اقدامات بنیاد شهید قم بوده است.

کد خبر 6088775

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران