Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ايران در سال جاري در برابر توطئه هاي مختلف فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي دشمنان سربلند از ميدان بيرون آمد.

به گزارش ايرنا، آيت الله غلامعلي صفايي بوشهري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر بوشهر افزود: نظام شکوهمند انقلاب اسلامي ايران با اتکا به خداوند و مردم ولايتمدار و انقلابي بخوبي در برابر توطئه هاي مختلفي فائق آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: نيروي انقلابي در شرايط کنوني از جنبه هاي مختلف بسيار بالاتر از زمان هاي گذشته هستند که چنين امري در اعتماد و احترام به جوانان حاصل شده و اين رويه بايد همچنان تداوم داشته باشد.
صفايي بوشهري افزود: مردم ايران همانگونه که در سال هاي دفاع مقدس حماسه آفريدند در اين دوران نيز در بيرون از مرزها با عنوان مدافعان حرم همواره حماسي مي آفرينند.
امام جمعه بوشهر ادامه داد: در اين ارتباط مسئولان و افراد تاثيرگذار در نظام بايد خدمتگزار مردم باشند و در اين راه خطير از تجمل گرايي و امور غير انقلابي پرهيز کنند.
وي ادامه داد: مسئولان بايد از فرصت خدمتگزاري به مردم نهايت استفاده را ببرند و بدان افتخار کنند.
صفايي بوشهري افزود: در اين راه آنها بايد با پرهيز از حواشي، خدمت صادقانه و عادلانه و مبارزه با فساد را بجد در دستور کار خود قرار دهند زيرا هر گونه کوتاهي آنها در مقوله مبارزه با فساد به منزله سهيم شدن با مفسد است.
امام جمعه بوشهر اظهار کرد: در سال 1397 بايد با تلاش مسئولان عدالت بيش از پيش در جامعه نمايان و مشکل اشتغال معيشت مردم از جامعه رخت ببند.
صفايي بوشهري با گراميداشت سالروز شهادت امام هادي(ع) اظهار کرد: با توجه به اينکه اين مناسبت در روز آغازين سال نو است بايد در برنامه اي بزرگداشت آغاز سال نو حرمت اين امام حفظ شود.
وي همچنين با اشاره به امضاي قرار داد راه آهن بوشهر - شيراز بيان کرد: اجرا اين طرح که انعقاد قرارداد آن بتازگي انجام شد مي تواند در توسعه استان بوشهر نقش تاثيرگذاري ايفا کند.
صفايي بوشهري افزود: در حوزه انرژي نيز سرمايه گذاري هاي خوبي در اين استان شکل گرفته که اين امر مي تواند سرعت توسعه استان را شتاب ببخشد.
وي همچنين با اشاره به برگزاري ميز خدمت در پيش از خطبه هاي نماز جمعه شهر بوشهر اظهار داشت: برگزاري چنين شرايط براي ديدار مردم و مسئولان در فضايي صميمانه و آرام در سطح کشور زبانزد شده و بازتاب خوبي داشته است که در اين ارتباط از مردم و مسئولان قدرداني مي شود.
7212/6043**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگران در تأمین مسکن، اراضی قابل واگذاری از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، بر اساس معرفی از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر به خانواده‌های شاهد و ایثارگر واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، زمین را بر اساس ضوابط بنیاد مسکن و دستورالعمل‌های مربوطه به خانواده‌های شاهد و ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ساخت مسکن مقاوم بر روی اراضی مسکونی، تسهیلات مسکن روستایی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

کد خبر 6097902

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح