Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@22:49:14 GMT

باند خلافکاران سیاهپوست در دوبی لو رفت+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۳۶۵۹

باند خلافکاران سیاهپوست در دوبی لو رفت+ تصاویر

پلیس دوبی امارات موفق شده اعضای باند سرقتی را که دست به چندین سرقت مسلحانه در این شهر زده بودند را بازداشت کند. آرزوکیهان

ایران آنلاین /به گزارش ایران آنلاین به نقل از خلیج نیوز، اعضای باند 11 آفریقایی تبار بوده اند که با سلاح سرد وارد عمل شده و سرقتهایشان را انجام می دادند.

«خلیل ابراهیم المنصوری» از پلیس دوبی در این باره گفت:« اداره تحقیقات جنایی در عملیاتی از قبل برنامه ریزی شده دست به کار شد و این سارقان آفریقایی را به دام انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعاضی باند دو سرقت را با خودروهای سرقتی انجام داده اند. آنها در سرقت هایشان از تبرو دستگش و اره استفاده می کردند و از دو جواهرفروشی بزرگ مبالغ هنگفتی سرقت کرده بودند.»

--- ---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند

 به گزارش تابناک، در پی اطلاع واصله از منابع  خبری مبنی بر فعالیت سازمان یافته در زمینه اقدامات مجرمانه فوق، مکان فعالیت این گروه در شیراز توسط عوامل پلیس اماکن سازمان اطلاعات انتظامی شناسایی شد.

اعضای این باند به صورت سازمان یافته و زیرزمینی فعالیت داشته که با هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

در این عملیات، یک دستگاه سلاریوم غیر مجاز به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال همراه با حدود 200 ثوب البسه مبتذل و مروج فرهنگ منحط غربی توقیف و مکان فعالیت پلمپ و متهمین به مرجع قضایی تحویل شدند.

تلاش ها برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

منبع: ایلنا

دیگر خبرها

  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • بازداشت باند دختران نامرئی بعد از سرقت از مرد جوان!
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی