Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان کشف و ضبط شده است گفت: ۸۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان منهدم شده است. ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سرهنگ هادی قزوینه ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مورد برخی اقدامات برجسته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: از ابتدای سال 96 تاکنون  با همراهی و کمک مردم استان 6 هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 85 باند قاچاق و توزیع مواد مخدر منهدم شده است، افزود: از ابتدای سال تاکنون 935 طرح مبارزه با مواد مخدر در سطح استان اجرا شده است.

قزوینه اجرای 9 هزار و 570 عملیات مبارزه با مواد مخدر را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و بیان کرد: 20 میلیون و 300 هزار قرص غیرمجاز خارج از شبکه توزیع دانشگاه علوم پزشکی در استان کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه کشف 384 کیلوگرم مواد پیش ساز تولید روان‌گردان از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر است، عنوان کرد: 37 عملیات فرا استانی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با استان‌های هدف و مبدأ اجرا شده است.

قزوینه ابراز کرد: در عملیات‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان 325 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توسط پلیس توقیف شده است.

و با تأکید بر اینکه در حوزه پیشگیری اجتماعی 520 برنامه آگاه‌سازی پیشگیری از اعتیاد اجرا شده است، تصریح کرد: تئاتر خیابانی، مسابقه نقاشی، آموزش چهره به چهره ،جلسات هم‌اندیشی با دانشجویان، ورزشکاران و اصناف از جمله برنامه‌های آموزشی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به اینکه در آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد 72 هزار نفر در استان مخاطب پلیس بودند، تأکید کرد: بیش از 30 هزار بروشور در راستای پیشگیری از اعتیاد در بین جوامع هدف توزیع‌ شده است.

قزوینه ابراز کرد: ستاد خبری مبارزه با مواد مخدر با تلفن‌های 110 و 21822136 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است.

انتهای پیام/ح

R41405/P1357/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد