Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@02:49:50 GMT

آماده اسکان روزانه 100 هزار مسافر نوروزی درقم هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۶۱۸۵

آماده اسکان روزانه 100 هزار مسافر نوروزی درقم هستیم

یونس عالی پور عصر جمعه در حاشیه افتتاح طرح نوروزی راه آهن قم در جمع خبرنگاران، ظرفیت اسکان هتل ها و مسافرخانه های قم را 12 هزار تن اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به تجربه سال های گذشته و جایگاه ویژه قم، در برخی ایام تعطیلات نوروز تا 100 هزار تن در قم نیاز به اسکان دارد که تمام تمهیدات لازم از جمله تجهیز 250 مدرسه در این زمینه صورت گرفته و در صورت نیاز برنامه ریزی برای اسکان مسافران در مساجد، حسینیه ها، حرم حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران، مصلا و نمایشگاه قم نیز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ستاد تسهیلات زائران استان قم، درطول سال فعال است ،گفت: 80 دستگاه اجرایی استان در قالب 12 کارگروه در این ستاد فعالیت می کنند که با توجه به تجربیات سال های گذشته، فعالیت این ستاد برای نوروز از سه ماه گذشته جدی تر آغاز شده است.
عالی پور، بازآفرینی، توسعه و رفع اشکالات مربوط به خدمت رسانی به مسافران نوروزی در سال های گذشته را از جمله اقدام های ستاد تسهیلات زائران استان قم برشمرد و ادامه داد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در سال های گذشته، ترافیک و پارکینگ در صدر مهمترین مشکل های مطرح شده توسط مسافران نوروزی بوده است.
وی با بیان اینکه برای رفع مشکل ترافیک و پارکینگ به ویژه در هسته مرکزی شهر برنامه ریزی هایی صورت گرفته ولی رفع کامل این مشکل ها زمان بر است افزود: ستاد تسهیلات زائران وضعیت ترافیکی را رصد کرده و نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام های لازم را انجام خواهد داد.
معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم گفت: ساخت پارکینگ فرآیندی زمانبر است ولی تلاش شده با جایگزینی مسیرهای جدید بار ترافیکی محورهای مواصلاتی و معابر شهری را مدیریت کرد.
عالی پور با بیان اینکه مشکلی برای اسکان مسافران و مهمانان نوروزی در قم وجود ندارد گفت: اولویت، اسکان مسافران نوروزی در هتل ها و مسافرخانه ها است ولی اگر شرایط ایجاب کند، اسکان در اماکن عمومی از جمله مدارس، مساجد و حسینیه ها نیز صورت می گیرد.
7404/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ

در حال حاضر بایرن مونیخ دو گزینه را برای جانشینی توخل در نظر دارد؛ خولن لوپتگی و اریک تن هاخ.

طرفداری | اریک تن‌ هاخ، سرمربی منچستریونایتد به لیست گزینه‌های سرمربیگری بایرن مونیخ راه یافته است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، در چند هفته گذشته، مذاکراتی بین بایرن مونیخ و مدیربرنامه‌های تن‌ هاخ در خصوص تمایل او به تصاحب نیمکت سرمربیگری باواریایی‌ها انجام شده است. با این حال، تاکنون هیچ گفتگوی مستقیمی بین دو طرف صورت نگرفته است. اریک تن ‌هاخ در حال حاضر متعهد به انجام وظایف خود در منچستریونایتد است و قرارداد او تا ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد.

با این وجود، گزارش‌ها حاکی از آن است که او در صورت ترک منچستریونایتد، از قبول پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ استقبال خواهد کرد و آماده جانشینی توماس توخل در این تیم خواهد بود. بایرن مونیخ در حال حاضر در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای جانشینی توماس توخل است و تن‌ هاخ و خولن لوپتگی از جمله گزینه‌های اصلی محسوب می‌شوند.

گفتنی است اریک تن هاخ سابقه حضور در بایرن مونیخ را دارد و او از سال 2013 تا 2015 سرمربی تیم دوم این باشگاه بود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده