Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

هنگام سفر چه دارو‌هایی باید همراه داشته باشیم؟

زمانی که به مناطق دیدنی دنیا سفر می‌کنید یکی از خطر‌های فوق العاده جدی ابتلا به انواع بیماری‌هاست، به همین دلیل باید شرایط نگهداری و حمل دارو در زمان سفر را بیاموزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهکاری شگفت انگیز برای درمان اصلی‌ترین دلیل ناتوانی یادگیری در جهان

برای درمان اصلی‌ترین دلیل ناتوانی یادگیری در جهان می‌توانید از راهکاری که در دسترس و ارزان قیمت است، استفاده کنید.

قوی‌ترین خواب‌آور‌های طبیعی

بی‌خوابی عامل بسیاری از بیماری‌ها مانند افسردگی، چاقی و آلزایمر است، افراد می‌توانند با مصرف برخی مواد غذایی بر این مشکل غلبه کنند.

ثبت ساعت ورود و خروج ماشین‌ها به پارکینگ با فناوری‌های نوین

یکی از استارت‌آپ‌های کشورمان موفق به ایجاد سامانه‌ای شده است که به کمک آن ورود و خروج ماشین‌ها را می‌توان ثبت کرد.

سلامت قلبتان را با «مچ اندازی» مَحَک بزنید

دگرگون شدن شکل قلب به دلایل مختلفی رخ داده و فرد را در معرض ابتلا به حمله قلبی قرار می‌دهد که با راهکار‌هایی ساده می‌توان از این عارضه اطلاع پیدا کرد.

توصیه‌های نوروزی برای سالمندان

رئیس مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اشاره به ضرورت رعایت نکاتی برای سالمندان در ایام نوروز به توجه ویژه به این افراد تاکید کرد.

بیماری‌های خاص و نادر پروتکلی برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه ندارند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از لزوم تحت پوشش قرار گرفتن نظام مالی و حمایتی بیماری‌های نادر در کشور خبر داد.

زندگی استیون هاوکینگ از قاب دوربین عکاسان+ تصاویر

تصاویری منتخب از زندگی استیون هاوکینگ فیزیکدان مشهور که در طول سال‌ها با وجود بیماری ALS موفق به ارائه نظریه‌های علمی جدید، ازدواج و تشکیل خانواده و حتی سفر به کشور‌های مختلف شد را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت

محمدمهدی ناصحی درباره پوشش اقلام دارویی جدید بیماران خاص و صعب‌العلاج گفت: در سال جاری، ۲۲۹۰ دارو تحت پوشش بیمه‌ای قرار دارند و تعداد داروهای تحت پوشش بیمه‌پایه برمبنای مصوبه شورای عالی بیمه افزایش یافته است.

وی گفت: داروهایی که تحت پوشش بیمه‌ای قرارگرفته‌اند برای بیماری‌های دیابت، فشارخون و بیماری‌های روانی به خصوص اسکیزوفرنی کاربرد دارند. 

وی با بیان اینکه ۵۹ دارو براساس مصوبه شورای عالی بیمه تحت پوشش قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: داروهایی که به سبد پوشش بیمه‌ای اضافه شده‌اند شاید به شکلی دیگر یا در دوز دیگری تحت پوشش بوده‌اند. بنابراین تمام مراکز خصوصی و دولتی عرضه‌کننده دارو، ۷۰ درصد از هزینه‌ها را پوشش می‌دهند.

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: افراد مشمول صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج علاوه بر پوشش ۷۰ درصدی بیمه، مشمول پوشش مازاد به میزان ۲۰ تا ۲۵ درصد می‌شوند. گاهی اوقات، پوشش مازاد بیماران مشمول صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج نیز تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ سال به طول عمر با این سبک زندگی
  • یک فایده جالب داروی کاهش وزن
  • داروی کاهش وزن به تسکین علائم آپنه خواب کمک می کند
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • عوارض پرخوری قبل خواب و بیماری های آن
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران