Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدمین گل لیونل مسی، گلزنی کریس رونالدو در نهمین بازی متوالی و رکوردزنی وسام بن یدر از جمله نکات جالب دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.

1
یوونتوس برای اولین بار موفق شد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا از سد یک تیم انگلیسی بگذرد. در چهار تقابل قبلی مقابل تیم های جزیره در یکی از مراحل حذفی، بانوی پیر مغلوب منچستریونایتد (نیمه نهایی فصل 1998/99)، لیورپول (1/4 نهایی فصل 2004/05)، آرسنال (1/4 نهایی فصل 2005/06) و چلسی (1/8 نهایی فصل 2008/09) شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1
برد سویا مقابل منچستریونایتد، اولین برد یک باشگاه اسپانیایی در مقابل یک باشگاه انگلیسی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا بود که توسط بارسلونا مقابل چلسی تکرار شد. 6 تساوی و 2 شکست، دیگر نتایج رقم خورده بود.

1
پاری سن ژرمن پس از 51 بازی بدون شکست، سرانجام اولین شکست خانگی خود در تمامی رقابت ها را تجربه کرد. این تیم بعد از شکست 2-0 مقابل موناکو در مارس 2016، 42 برد و 9 تساوی خانگی کسب نموده بود.

1
ادین ژکو برای اولین بار موفق شد که در یک دیدار مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند.

1
کوین استروتمن در جریان دیدار مقابل شاختار دونتسک، سرانجام برای اولین بار در یک گل تیمش در لیگ قهرمانان اروپا اثر مستقیم داشت.

1:27
وسام بن یدر 87 ثانیه پس از ورود به بازی، سریع ترین گل توسط یک بازیکن تعویضی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند.

2
دو شوت اول بارسلونا در مقابل چلسی به گل تبدیل شد.

2
پس از رائول گونزالس (2002)، رونالدو (2003) و کاکا (2007)، وسام بن یدر به چهارمین بازیکنی بدل شد که در مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا بریس می کند. وی اولین بازیکن تعویضی است که در یک دیدار لیگ قهرمانان اروپا در مقابل منچستریونایتد دو گل به ثمر می رساند.

2:08
گل اول لیونل مسی در مقابل چلسی، پس از 2:08 پس از آغاز بازی، سریع ترین گل وی در دوران فوتبالی اش بود.

3
مارکو وراتی در 44مین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا، برای سومین بار از زمین مسابقه اخراج شد.

3
یوونتوس در 21 بازی اخیر خود در همه رقابت ها تنها 4 گل دریافت کرده که 3 گل آن مقابل تاتنهام بوده است. گل دیگر را مارتین کاسرس وارد دروازه شزنی کرده بود.

3
آاس رم پس از فصول 2006/07 و 2007/08 برای سومین بار در تاریخش، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

5
پنج شوت چلسی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به تیر دروازه برخورد کرده است که پس از لیورپول (6) بیشترین شوت به تیر دروازه را داشته اند.

5
5 گل از 8 گل وسام بن یدر در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در مقابل باشگاه های انگلیسی به ثمر رسیده است. وی اکنون پس از کریس رونالدو دومین گلزن برتر فصل جاری رقابت هاست.

6
بازل اکنون موفق شده 6 بار باشگاه های انگلیسی را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد تا پس از بارسلونا (23)، بایرن مونیخ (15)، رئال مادرید (11) و یوونتوس (9) در جایگاه پنجم قرار بگیرد.

7
ادین ژکو در 7 گل رم در 8 بازی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا اثرگذار بوده و 4 گل و 3 پاس گل ثبت نموده است.

8
وسام بن یدر با 8 گل در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، با رکورد گلزنی یک بازیکن فرانسوی در یک فصل لیگ قهرمانان اروپا که توسط دیوید ترزگه در فصل 2001/02 ثبت شده بود، مساوی کرد.

8
رئال مادرید موفق شد برای هشتمین فصل متوالی راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. فقط بارسلونا سال های متمادی بیشتری (11) به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده است.

8
کریستیانو رونالدو به اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بدل شد که در هشت دیدار ابتدایی یک فصل از مسابقات موفق به گلزنی می شود.

9
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید با گلزنی در دیدار برگشت مقابل پاری سن ژرمن، به رکورد گلزنی در 9 دیدار متوالی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت تا رکورد 15 ساله رود فن نیستلروی ستاره هلندی منچستریونایتد را تکرار کند.

9
لیونل مسی با 9 پاس گل در تمامی رقابت های سال 2018، در میان بازیکنان حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی رکورددار است.

11
یوپ هاینکس به اولین مربی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بدل شد که 11 دیدار متوالی اش در این رقابت ها را با برد سپری می کند.

11
بارسلونا برای یازدهمین فصل متوالی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد، که طولانی ترین زمان در تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست.

14
دیدار بارسلونا-چلسی با 14 بار برگزاری پس از دیدارهای بایرن مونیخ-رئال مادرید (18) و میلان-بارسلونا (15) تکراری ترین بازی تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست.

15
توماس مولر از زمان اولین بازی اش برای بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در مارس 2009، نه تنها بهترین گلزن این تیم در این رقابت هاست (42 گل)، بلکه با 15 پاس گل، بیشترین پاس گل را نیز داده است.

16
منچستریونایتد در هیچیک از 16 دیدار اخیرش در مقابل باشگاه های اسپانیایی در لیگ قهرمانان اروپا موفق نشده بیش از یک گل به ثمر رساند (8 گل در مجموع).

17 سال و 283 روز
فیل فودن هافبک منچسترسیتی با حضور در دیدار مقابل بازل، با 17 سال و 283 روز سن به جوانترین بازیکن انگلیسی بدل شد که در یک دیدار مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می رود. وی همچنین جوانترین بازیکنی است که برای یک باشگاه انگلیسی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می رود.

19
گونزالو هیگواین تاکنون موفق شده در 19 بازی تیم هایش در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند و در این دیدارها هیچ گاه تیم هایش بازنده میدان نشده اند و 15 برد و 4 تساوی به دست آورده اند.

19
وسام بن یدر با به ثمر رساندن 19 گل در تمامی رقابت های فصل جاری، پس از آنتوان گریزمان و نبیل فکیر (21) بهترین گلزن فرانسوی حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی است.

19
پس از ناکامی در گلزنی در 10 دیدار ابتدایی اش در مقابل باشگاه های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا، لیونل مسی در 18 دیدار اخیرش در مقابل باشگاه های انگلیسی 19 گل به ثمر رسانده است.

20
کاسمیرو با 20 تکل موفق، بهترین آمار را در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا داراست.

21
سویا 21 شوت به سمت دروازه منچستریونایتد شلیک کرد. از مارس 2012 که رئال مادرید موفق شده بود 22 شوت به سمت دروازه منچستریونایتد بزند، هیچ تیمی موفق نشده بود، در اولدترافورد بیشتر از سویا دروازه منچستریونایتد را هدف قرار دهد.

24
بارسلونا با کسب 24 برد در مقابل باشگاه های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا، رکورددار برد در مقابل باشگاه های لیگ جزیره در این رقابت هاست.

34
سرخیو راموس با دریافت 34 کارت زرد، رکورددار دریافت اخطار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست.

56
ایکر کاسیاس با 56 کلین شیت، رکورددار کلین شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست.

60
سویا پس از 60 سال موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. این تیم برای اولین و آخرین بار در سال 1958 به این مرحله صعود کرده بود.

100
گل تیاگو آلکانتارا به بشیکتاش، صدمین گل بایرن مونیخ در تمامی رقابت های فصل جاری بود.

100
کریم بنزما مهاجم رئال مادرید با حضور در دیدار مقابل پاری سن ژرمن، تعداد بازی های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 100 رساند تا پس از تیری آنری (112) و پاتریس اورا (108) به سومین بازیکن فرانسوی بدل شود که به رکورد 100 بازی در لیگ قهرمانان اروپا دست می یابد.

100
گل دوم لیونل مسی به چلسی، صدمین گل وی در لیگ قهرمانان اروپا بود. وی در 123 بازی، 10090 دقیقه، 524 شوت و با 30 سال و 263 روز سن به این رکورد دست یافته، در حالی که کریس رونالدو با 137 بازی، 11848 دقیقه، 790 شوت و 32 سال و 72 روز سن به صد گل در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. مسی اولین گلش را در مقابل پاناتینایکوس (2005)، پنجاهمین گلش را در مقابل میلان (2012) و صدمین گلش را در مقابل چلسی (2018) به ثمر رساند.

117
کریستیانو رونالدو 117 بار دروازه حریفان را در لیگ قهرمانان اروپا گشوده که آمار وی بیشتر از 117 باشگاه در تاریخ این مسابقات می باشد.

160
آیمریک لاپورته مدافع جدید سیتیزن ها با ارسال 160 پاس صحیح در دیدار برگشت مقابل بازل، رکورد جدیدی در فصل جاری مسابقات ثبت نمود.

200
گل روملو لوکاکو در مقابل سویا، دویستمین گل وی در عرصه ملی و باشگاهی بود. وی موفق شده در اندرلخت (41)، وست بروم (17)، اورتون (87)، منچستریونایتد (24) و تیم ملی بلژیک (31) گلزنی کند.

330
پائولو دیبالا پس از 330 روز در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد. وی برای زدن اولین گلش در فصل جاری مسابقات 28 شوت زده بود، که بیشترین آمار شوت بدون گلزنی در فصل جاری مسابقات بود.

971
لوئیس سوارز 971 دقیقه در گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا ناکام مانده است که طولانی ترین زمان بدون گلزنی وی است.

978
منچسترسیتی در دیدار برگشت مقابل بازل موفق به ثبت 978 پاس صحیح شد تا رکورد جدیدی در لیگ قهرمانان اروپا از فصل 2003/04 (از زمانی که اطلاعات به صورت دقیق پردازش می شوند) به ثبت رساند.

2361
واگنر لاو 2361 روز پس از آخرین گلش در لیگ قهرمانان اروپا (سال 2011 برای زسکا مسکو مقابل اینتر)، موفق شد در این رقابت ها با پیراهن بشیکتاش دروازه بایرن مونیخ را بگشاید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

 دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند