Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده وزن 75 کيلوگرم تيم ملي کاراته گفت: نميخواهم شکستم مقابل نماينده هلند را توجيه کنم اما به نظرم ميزباني روي نتيجه مبارزه من تاثير داشت.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از هلند، ابراهيم حسن بيگي نماينده وزن 75 کيلوگرم تيم ملي کاراته کشورمان پس از شکست مقابل نماينده ميزبان اظهار داشت: براي حضور در مسابقات کاراته وان هلند شرايط خوبي از لحاظ بدني داشتم تا لحظه آخر 5بر3 از حريفم پيش افتاده بودم وقتي تايم تمام شد همان لحظه حريفم پايش را بالا برد و تماشاچيان هم او را حمايت کردند و داوران نيز تحت تاثير قرار گرفتند، همين اتفاق باعث شد که دو پرچم از سوي داوران با تاخير بالا رفت و قبل از اينکه امتياز داده شود تابلو امتيازات 5 بر3 من را برنده اعلام کرده بود اما به نظرم ميزباني روي اين بازي تاثير داشت و بازنده اعلام شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه صحبت‌هاي خود اظهار داشت: نمي‌خواهم شکستم مقابل نماينده هلند را توجيه کنم؛ اما باخت در لحظات پاياني حريفم را دست کم گرفتم و باعث شد اين اتفاق رخ دهد.
نماينده وزن 75 کيلوگرم تيم ملي کاراته کشورمان در ادمه عنوان کرد: تمام تلاشم را مي‌کنم و قول مي‌دهم در کاراته وان ترکيه اين اتفاق تلخ را جبران کنم و فيناليست شوم تا در آن مسابقات با شرايط بهتري حضور پيدا کنم و يکي از مدال هاي خوش رنگ را براي کشورم در ترکيه کسب کنم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کلوپ از هلند می‌آید

پس از مذاکرات یک‌هفته‌ای دو باشگاه لیورپول و فاینورد سرانجام توافق بر سر جدایی آرنه اسلات از فاینورد و پیوستنش به لیورپول انجام شد.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرد آرنه اسلات، سرمربی موفق فاینورد، فصل آینده هدایت لیورپول را بر عهده خواهد گرفت و جانشین یورگن کلوپ آلمانی خواهد شد.

آرنه اسلات گران‌ترین سرمربی هلندی تاریخ خواهد بود زیرا لیورپول مبلغی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون یورو بابت فسخ قراردادش به تیم هلندی پرداخت خواهد کرد.

جزئیات نهایی این قرارداد در روزهای آتی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند