Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، معاون کنسولی وزارت امور خارجه صربستان گفت: ما آماده میزبانی از تجار و گردشگران ایرانی هستیم و درصدد افزایش مدت اقامت بدون ویزای اتباع ایرانی از یک ماه به شش ماه در سال هستیم.

دومین نشست کنسولی ایران و صربستان با حضور هیات کنسولی کشورمان به ریاست چگینی مشاور وزیر و مدیر کل کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان و هیات همراه در محل وزارت امور خارجه صربستان به میزبانی آتسا یووانوویچ معاون کنسولی وزارت امور خارجه این کشور و سایر مسئولین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفین در این نشست با تاکید بر توسعه بیش از پیش روابط دوستانه دو کشور که در شش ماه گذشته شاهد دو دستاورد بزرگ لغو روادید و برقراری پرواز‌های مستقیم بوده است، بر ایجاد و هموار سازی بستر‌های حقوقی حفاظت از حقوق قانونی اتباع خود در کشور مقابل تاکید کردند.
در این نشست طرفین موافقت خود را با امضای موافقتنامه‌های چهارگانه قضایی بر همکاری نهاد‌های دو کشور در مقابله با باند‌های جعل اسناد، قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و جنایات سازمان یافته تاکید کردند.

چگینی مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان، روابط تاریخی دو کشور ایران و صربستان را مبتنی بر دوستی و احترام متقابل خواند و اعلام کرد مناسبات دو کشور در سال جاری، رشد چشمگیری داشته و این رشد در حوزه همکاری‌های گردشگری بسیار قابل توجه بوده است.

آتسا یووانوویچ معاون کنسولی وزارت امور خارجه صربستان نیز با تشکر از موضع اصولی کشورمان در قبال کوزوو، اعلام کرد با اجرایی شدن مصوبه لغو روادید و برقراری پرواز مستقیم، صربستان آماده میزبانی از تجار و گردشگران ایرانی شده است و همه ارکان دولت موظف به ارائه بهترین خدمات ممکن به شهروندان ایرانی شده اند.

وی ادامه داد دولت صربستان درصدد افزایش مدت اقامت بدون ویزای اتباع ایرانی از یک ماه به شش ماه در سال است.

اولین کمیسیون مشترک کنسولی دو کشور، مهرماه ۱۳۹۶ در تهران برگزار شد و طرفین توافق کردند سالانه حداقل دو نشست مشترک برگزار کنند.
به تازگی شرکت هواپیمایی ایران ایر پرواز‌های مستقیم خود بین تهران و بلگراد را پس از ۲۷ سال وقفه از سر گرفته و قشم ایر نیز به زودی پرواز‌های خود را در این مسیر آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

آمادگی صربستان برای استقبال از تاجر و گردشگر ایرانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو

وزیر امور خارجه کشورمان و کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و "کیلم دو تامبلا" نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل استتبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت