Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - فرمانده انتظامی لرستان در مانور مشترک پلیس، دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی استان گفت: در طرح نوروزی سال 97 پلیس و دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی استان لرستان که از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه خواهد یافت 180 واحد گشت پلیس راه و 81 گشت پلیس راهور با بکارگیری 720دستگاه خودرو و برقراری یک‌هزار و 460 گشت و پاس پیاده، خودرویی، موتوری و نامحسوس در راه‌های درون‌شهری و برون‌شهری و محورهای روستایی استان حضور مستمر خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سردار حاجي محمد مهديان‌نسب گفت: 35 ايستگاه پليس نوروزي به نام 35شهيد والامقام در ورودي‌ها و جاده‌هاي استان مستقر و قرارگاه نوروزي پليس نيز از 21 اسفند با استقرار نمايندگان دستگاه‌هاي خدمت‌رسان و امدادي و ارتباط بي‌سيمي شروع به كار كرده و تا 15فروردين به فعاليت خود ادامه خواهد داد.

مهديان‌نسب از كاهش 3درصدي ميزان تلفات ناشي از تصادفات در استان خبر داد و گفت: با توجه به اينكه در مجموع شاهد افزايش در تعداد تصادفات هستيم نياز است با كمك سازمان‌هاي خدمت‌رسان و كار مجاهدانه در سال آينده آمار تصادفات را كاهش دهيم.

 

46

 

کلید واژه‌ها : استان لرستان - بهینه سازی جاده ها - جاده -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود