Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- حميد قبادي ضمن حضور در برنامه ي نوجوانانه ي «پرانتز باز» از اقداماتي در زمينه ي طراحي لباس دختران نوجوان سال خبر داد.
به گزارش آريا، حميد قبادي دبير کارگروه مد و لباس کشور با حضور در برنامه تلويزيوني «پرانتز باز» از اقدامات سه ساله ي اين کارگروه در زمينه طراحي لباس نوجوان سخن گفت و اظهار داشت: از آنجا که پوشاک مناسب نوجوان دچار کاستي هايي بود ما از سه سال گذشته دراين زمينه اقداماتي را انجام داده ايم و در حال حاضر براي لباس دختران نوجوان در مراحل خوبي هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز 30 برند به طور اختصاصي در زمينه لباس نوجوان فعاليت دارند هر چند که اين ميزان براي تعداد بالاي نوجوانان ما کافي نيست و عرضه آن ها نيز با مشکلاتي مواجه است.
وي در خصوص دلايل گرايش برخي به لباس هايي با طرح غربي اشاره کرد و گفت: مسلما اگر ما پاسخگوي نياز مردم نباشيم آن ها نياز خود را از راه هاي ديگري برطرف مي کنند. با اين همه از وقتي که ما مساله مد را در کشور به رسميت شناختيم و نوآوري و خلاقيت و آن را ضابطه مند  کرديم تا تحت تاثير سليقه ها قرار نگيرد، شرايط بهترشده است. به طور مثال تا پيش از اين در نوع رنگ انتخابي دچار محدوديت هايي بوديم اما در حال حاضر محدوديت رنگي وجود ندارد هرچند که بايد در اين زمينه ملاحظات عرف در نظر گرفته شود.
قبادي براي پيشگيري از اختلاف سليقه خانواده ها و نوجوانان در انتخاب لباس مورد نظر بيان داشت: انتخاب لباس يک جنبه ي روانشناسانه است. قدرت انتخاب جزء اولين قدرت هايي است که خداوند به انسان مي دهد و ساير انتخاب ها ذيل همين قدرت صورت مي گيرد. انتخاب لباس هم يکي از همين موارد است. لذا خانواده ها مکلف اند بستر انتخاب لباس مناسب را براي نوجوانان فراهم بکنند نه اينکه سر يک لباس با آنان مشاجره کنند. يعني بايد چهار- پنج لباس از پيش انتخاب شده در اختيار او قرار بگيرد و او از بين آن ها طرح دلخواه خود را انتخاب کند نه اينکه ما سر يک مورد با نوجوان دعوا کنيم و نهايتا به اين نتيجه برسيم با هم اختلاف سليقه داريم.
وي در خصوص فرايند مد سازي در الگوهاي جهاني گفت: فرايند مد سازي يک کار سخت و بسيار طولاني است که البته براي حرفه اي هاي اين عرصه شايد چندان سخت نباشد ولي در کل فرايندي است که از يک فکر و انديشه شکل مي گيرد تا مرحله اي که وارد بازار مي شود و مردم از آن استفاده مي کنند و بعد از آن ذائقه سنجي شروع مي شود. دراين مرحله، متخصصين امر از رسانه اي ها گرفته تا نمايندگي هاي فروش و همين طور مصرف کنندگان حرفه اي برندها، نظرات خود را در اين زمينه منتقل مي کنند و نهايتا از بعد از جمع بندي و اعمال اصلاحات يک محصول وارد بازار مي شود.
«پرانتز باز» يک مجله خبري ترکيبي است با حال و هواي نوجوانانه که هر جمعه ساعت 16 روي آنتن شبکه اميد مي رود و از رويدادها و دغدغه‌هاي نوجوانان امروز مي‌گويد و مسائل ويژه  آن ها را پيگيري مي کند.
عوامل توليد اين برنامه عبارت اند از: تهيه کننده: محمود فلاح پرويزي، مدير توليد و جانشين تهيه کننده : سعيد احمدي، سردبير: حسين شکيب راد، کارگردان: بهرام اماني. اجرا: محمودرضا قديريان، محسن محبي، سيد ابوالفضل سيروس نژاد، ساناز احساني و زهرا محبوب.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جوان باغیرت کاشمری در جریان درگیری و دفاع از سه دختر نوجوان در برابر مزاحمت دو راکب یک موتور سیکلت، مجروح شد.

ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود. این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری ها حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود.

متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

فیلم این درگیری را در ادامه ببینید.

کد خبر 847503 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهید اوباشگری اراذل و اوباش زنان

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟