Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@23:28:16 GMT

کوتاه درباره لیپوماتیک

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۴۱۵۹

کوتاه درباره لیپوماتیک

کوتاه درباره لیپوماتیک امروزه از روش‌های مختلفی برای کم کردن یا از بین بردن چربی‌های موضعی مانند چربی‌های شکمی استفاده می‌شود.

ایران آنلاین /یک مشاور پوست، مو و زیبایی درباره این روش درمانی لاغری می‌گوید: لیپوماتیک، جهت از بین بردن چاقی موضعی، تخلیه چربی‌های منطقه شکم و پهلو و فیله پشت به کار می‌رود البته مردانی که مبتلا به ژنیکوماستی یا بزرگی سینه هستند نیز می‌توانند از این روش کمک بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکترروشنک سعیدی در ادامه می‌افزاید: در این روش دو تا سه سوراخ نیم سانتی در منطقه تجمع چربی ایجاد می‌کنند و به وسیله امواج اولتراسونیک آنها را آب کرده و خارج می‌کنند، چربی‌هایی که به‌وسیله این روش از محل خارج می‌شوند قابلیت تزریق در دیگر مناطق بدن را هم دارند، گفتنی است لیپوماتیک به‌عنوان یکی از امن‌ترین روش‌های درمانی برای از بین بردن چربی‌های اضافه بدن شناخته می‌شود./روزنامه ایران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دو نوشیدنی چربی‌های شکمتان را ذوب می‌کنند

نوشیدنی‌هایی که کالری کمی دارند، برای هضم و متابولیسم شما عالی هستند و در پاکسازی و سم زدایی بدن عالی هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از عصر ایران، می‌توانید چند تغییر در سبک زندگی خود ایجاد کنید تا در نهایت شکم‌ صاف داشته باشید. کنترل وعده غذایی سالم و ورزش منظم همگی بنای کار برای داشتن اندامی متناسب و خوش فرم هستند.

لیمو و زنجبیل

شگفت انگیز است که چگونه چند ماده ساده می تواند شما را خوش هیکل و سالم نگه دارد. چرا آب گرم؟ زیرا آب گرم به هضم غذا کمک می کند. اول صبح آن را بنوشید و سیستم گوارش خود را به خوبی شروع کنید. لیمو نه تنها سرشار از ویتامین است، بلکه در پاکسازی دستگاه گوارش و کبد نیز نقش دارد که به کاهش وزن کمک می کند. زنجبیل یک سم زدایی طبیعی است و به شروع متابولیسم کمک می کند.

گریپ فروت و رزماری

این نوشیدنی گریپ فروت و رزماری ترکیبی از مواد مغذی است که برای سلامتی شما مفید است. آب گریپ فروت تازه یک نیروگاه حاوی ویتامین C است که به سم زدایی بدن و کاهش کلسترول کمک می کند. رزماری به سم زدایی کبد کمک می کند که باعث بهبود هضم و افزایش جریان خون می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • چربی شکم با چه نوشیدنی آب می‌شود؟
  • این دو نوشیدنی چربی‌های شکمتان را ذوب می‌کنند
  • نوشیدن این چای فشارتان را تنظیم می‌کند
  • سریع‌ترین راه‌های از بین بردن بوی سیر دهان
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • کبد چرب و دردسرهایش
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد