Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:33:12 GMT

کشف محموله بزرگ لاستیک‌ سرقتی در اسلام آباد غرب

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۴۷۱۸

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله سرقتی 788 حلقه لاستیک خودرو به ارزش دو میلیارد و 400 میلیون ریال در اسلام آباد غرب خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت در پی اطلاع از دپوی محموله لاستیک خودرو در یکی از انبارهای اطراف شهر اسلام آبادغرب، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران شب گذشته پس از هماهنگی با مقام قضایی، در یک عملیات موفق این انبار را مورد بازرسی قرار دادند و موفق به کشف 788 حلقه لاستیک خودرو با مارک خارجی شدند.

امان‌اللهی بیان کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت در این رابطه دو متهم را دستگیر و به منظور انجام تحقیقات به مقر پلیس دلالت دادند.

وی ادامه داد: متهمان تحت بازجویی‌های فنی به سرقت محموله 788 حلقه‌ لاستیک خودرو که از بندر عباس به مقصد استان تهران بارگیری شده بود، اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجعه قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی مالباخته افزود: بر اساس نظر کارشناسان ارزش این محموله دو میلیارد و 400 میلیون ریال است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرمانده انتظامی نیشابور گفت:در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه حفاری غیرمجاز در بخش سرولایت نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی خواجه‌آباد قرار گرفت.
سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران تیم گشتی پاسگاه انتظامی خواجه آباد حین گشت‌زنی به خودرو تیبا در محدوده یکی از روستا‌های بخش سرولایت مظنون که با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو متوقف شد.
وی گفت: در بازرسی از خودرو ۲ دستگاه گنج یاب به همراه کلیه متعلقات، تعدادی وسایل حفاری غیرمجاز کشف و تعداد ۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد