Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري – ايرنا – ساخت تقاطع غيرهمسطح ميدان هزارسنگر آمل به عنوان يکي از بزرگترين محورهاي درون شهري در مازندران روز شنبه با حضور وزيرراه وشهرسازي آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين تقاطع به طول حدود 200 متر است که ابتداي کمربندي ورودي به جاده هراز را به ورودي کمربندي منتهي به محمودآباد متصل مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پل روگذر ميدان هزارسنگر آمل در دو خط رفت و برگشت و پياده رو اورژانسي به صورت تک پايه به قطر سه متر ساخته مي شود.
ميدان هزارسنگر آمل در ورودي شهر آمل از مسير جاده پرتردد به بابل واقع شده است.
اين ميدان محل تجميع ترافيک ورودي از شرق مازندران به سمت جاده هراز و ساحل درياي خزر درمحمودآباد است و ترافيک اين مسيرها به سمت شرق و غرب استان هم از اين ميدان خارج مي شود.
معاون وزير راه وشهرسازي در حاشيه آئين آغاز اجراي اين طرح شهري گفت که اين تقاطع با کمک اعتبارات دولتي ساخته مي شود تا مشکل ترافيکي ورودي و خروجي شهر را حل کند.
`خيراله خادمي`، اعتبار مورد نياز براي ساخت اين تقاطع را بيش از 300 ميليارد ريال اعلام کرد و افزود: براي اجراي اين طرح مهم امسال حدود 60 ميليارد ريال اعتبار اختصاص داده شده است.
وي مدت زمان ساخت اين تقاطع را سه سال اعلام کرد و گفت که از پيمانکار خواسته شده تا با توجه به حجم بالاي ترافيکي در اين ميدان زمان اجراي آن را کاهش دهد.
معاون وزير راه شهرسازي با بيان اينکه، در اجراي اين طرح علاوه بر مسايل ترافيکي ، بافت اجتماعي منطقه و زيبايي ورودي شهر نيز نيز در نظر گرفته شده است، وعده داد که در طول دوره اجراي اين طرح مشکلي براي ساکنان منطقه ايجاد نشود.
وزير راه وشهرسازي به همراه استاندارمازندران ونماينده مردم آمل درمجلس شوراي اسلامي وجمعي ازمديران استاني وشهرستاني روز شنبه براي افتتاح 8 کيلومتر از مسيرهاي تعريض شده جاده هراز به شهرستان آمل سفر کرد.
ک/7327/1899
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا غیاثی گفت: عملیات تامین آب آشامیدنی بهداشتی برای ۳۷۲ روستای کم آب و با تنش آبی در گیلان درقرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی، در قالب طرح محرومیت زدایی و برای اجرای عملیات آب رسانی به ۸ مجتمع آبرسانی و ۶ تک روستا در گیلان با هزار و ۸۲۷ میلیارد تومان اعتبار با اجرای قرارگاه خاتم الانبیا و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان آغاز شد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌های آب رسانی تا پایان امسال، ۱۶۹ هزار و ۹۲۳ خانوار روستایی از مزایای آن‌ها برخوردار می‌شوند، افزود: اجرای هزار و ۶۲۶ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۷۴ مخزن ذخیره به حجم بیش از ۲۵ هزار مترمکعب، ساخت ۷۱ ایستگاه پمپاژ آب، حفر ۳۱ حلقه چاه و بهسازی ۱۱ دهنه چشمه از بخش‌های مختلف این طرح محرومیت زدایی است. 

علیرضاغیاثی از پیشرفت ۳۳ درصدی طرح محرومیت زدایی در ۹۰ روستای گیلان با صرف بیش از ۳۴۱ میلیارد تومان هزینه تا به امروز خبر داد و گفت: حفر ۱۴ حلقه چاه، لوله گذاری یک هزار و ۸۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۶ ایستگاه پمپاژ، بهسازی ۱۱ دهنه چشمه، ساخت ۱۰ مخزن ذخیره به حجم ۲ هزار و ۹۰۰ مترمکعب از طرح محرومیت زدایی شرکت آب و فاضلاب گیلان تا کنون انجام شده است.

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح