Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري – ايرنا – ساخت تقاطع غيرهمسطح ميدان هزارسنگر آمل به عنوان يکي از بزرگترين محورهاي درون شهري در مازندران روز شنبه با حضور وزيرراه وشهرسازي آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين تقاطع به طول حدود 200 متر است که ابتداي کمربندي ورودي به جاده هراز را به ورودي کمربندي منتهي به محمودآباد متصل مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پل روگذر ميدان هزارسنگر آمل در دو خط رفت و برگشت و پياده رو اورژانسي به صورت تک پايه به قطر سه متر ساخته مي شود.
ميدان هزارسنگر آمل در ورودي شهر آمل از مسير جاده پرتردد به بابل واقع شده است.
اين ميدان محل تجميع ترافيک ورودي از شرق مازندران به سمت جاده هراز و ساحل درياي خزر درمحمودآباد است و ترافيک اين مسيرها به سمت شرق و غرب استان هم از اين ميدان خارج مي شود.
معاون وزير راه وشهرسازي در حاشيه آئين آغاز اجراي اين طرح شهري گفت که اين تقاطع با کمک اعتبارات دولتي ساخته مي شود تا مشکل ترافيکي ورودي و خروجي شهر را حل کند.
`خيراله خادمي`، اعتبار مورد نياز براي ساخت اين تقاطع را بيش از 300 ميليارد ريال اعلام کرد و افزود: براي اجراي اين طرح مهم امسال حدود 60 ميليارد ريال اعتبار اختصاص داده شده است.
وي مدت زمان ساخت اين تقاطع را سه سال اعلام کرد و گفت که از پيمانکار خواسته شده تا با توجه به حجم بالاي ترافيکي در اين ميدان زمان اجراي آن را کاهش دهد.
معاون وزير راه شهرسازي با بيان اينکه، در اجراي اين طرح علاوه بر مسايل ترافيکي ، بافت اجتماعي منطقه و زيبايي ورودي شهر نيز نيز در نظر گرفته شده است، وعده داد که در طول دوره اجراي اين طرح مشکلي براي ساکنان منطقه ايجاد نشود.
وزير راه وشهرسازي به همراه استاندارمازندران ونماينده مردم آمل درمجلس شوراي اسلامي وجمعي ازمديران استاني وشهرستاني روز شنبه براي افتتاح 8 کيلومتر از مسيرهاي تعريض شده جاده هراز به شهرستان آمل سفر کرد.
ک/7327/1899
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل از اتمام بازنگری طرح تفصیلی شهر اردبیل خبر داد و گفت: طرح تفصیلی شهر اردبیل پس از یک دهه وقفه در وزارت راه و شهرسازی تصویب و ابلاغ شد.

محمود صفری ۶ اردیبهشت در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان این‌که با اجرای طرح تفصیلی شهر اردبیل، بخش عمده مشکلات شهری رفع خواهد شد، افزود: با اجرای این طرح،  که در قالب پهنه بندی و با احصاء کمبودها و معضلات شهری تهیه شده ضمن رفع نواقص و کاستی‌های طرح تفصیلی قبلی، نگاه ویژه‌ای به تامین کمبود سرانه‌های عمومی شهر و رساندن سرانه‌های مورد نیاز به استاندارد کشوری شده‌ است.

شهردار اردبیل ادامه داد: همچنین جبران کمبودهای مناطق کم برخوردار و توسعه متوازن و یکسان مناطق مختلف شهر از محور اصلی طرح تفصیلی جدید است.

صفری بیان کرد: قطعا اصلاح ضوابط و موارد مدنظر در طرح تفصیلی باعث نوسازی، بهسازی، رونق و توسعه شهر در جهات مختلف خواهد بود و شهروندان عزیز به زودی شاهد ثمرات مثبت این طرح می‌شوند.

وی به مبادی ورودی‌های شهر نیز اشاره کرد و گفت: اصلاح و توسعه مبادی ورودی‌های شهر اردبیل نیز در جهت ساماندهی ورودی‌ها در برنامه قرار دارد که با ساماندهی مبادی ورودی شهر، شاهد توسعه، رونق و وضعیت بصری مناسب و در شأن کلانشهر اردبیل خواهیم بود.

شهردار اردبیل در پایان از استاندار و اعضای کمیسیون ماده پنج استان قدردانی کرد و افزود: قطعا بدون حمایت این عزیزان و همراهی صورت گرفته طرح تفصییلی تصویب و به اتمام نمی‌رسید.

صفری در ادامه همچنین از رئیس و اعضای شورای شهر اردبیل به جهت حمایت و تصویب طرح، قدردانی کرد و گفت: بی‌شک دستیابی و اتمام طرح مذکور در سایه تلاش اعضای شورای شهر و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اردبیل بوده و ابلاغ آن با پیگیری‌های آقای نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی توسط شورای عالی معماری و شهرسازی صورت گرفت.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال