Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری سبیج از ایرانشهر، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حمله فرقه ضاله شیرازی به سفارت ایران در لندن اظهار داشت: فرقه ضاله شیرازی یکی از فرقه‌هایی است که بدتر از وهابیت و بهائیت کاملا طبق نقشه و دستورات کشور انگلیس برای ضربه زدن به اسلام و مذهب شیعه عمل می‌کند و رهبر معظم انقلاب بار‌ها از آن‌ها به عنوان شیعه انگلیسی یاد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: کشور انگلیس همواره با هدف ایجاد اختلاف داخلی سعی در برهم ریختن کشور‌ها داشته و با این سیاست همواره موفق عمل کرده که ایجاد فرقه ضاله شیرازی نیز از جمله همین دسیسه‌های انگلیس است.

وی تاکید کرد: انحراف در مرجعیت، انحراف در عزاداری سیدالشهدا (ع)، تفرقه انگیزی و عدم برائت از جنایت‌ها و اقدامات استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و حمایت نکردن از مردم مظلوم فلسطین مهم‌ترین اقدامات این فرقه ضاله برای ضربه زدن به اسلام و مذهب شیعه بوده است.

امام جمعه ایرانشهر خاطر نشان کرد: تبلیغ قمه زنی، شمشیر زنی و عبور کردن اسب از روی بدن انسان جزو انحرافاتی است که این فرقه ضاله در دین اسلام و مذهب شیعه ایجاد کرده و با اهانت به برادران اهل سنت باعث ایجاد تفرقه و کشتن انسان‌های بی گناه در کشور‌های اسلامی نظیر پاکستان شده اند، این قبیل افراد برای جهان خطرناک هستند.

وی با اشاره به اقدام کشور انگلیس در حمایت از فعالیت‌های این فرقه ضاله اظهار داشت: اقدام کشور انگلیس در حمایت از این فرقه برای هتاکی به سفارت ایران نشان دهنده این است که آن‌ها از پیش می‌دانستند که در صورت حمله هرگز با واکنش تند نیرو‌های آن کشور مواجه نمی‌شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردید، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان وی انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای او از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

لازم بذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • روایت امام جمعه تهران از حمله سپاه به اسرائیل
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • ۱۳ میلیون دلار برای القای تاریخچه ترور و کشتار به ایران و مذهب شیعه | جعل تاریخ در سریال حشاشین
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد