Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک مرکزی درپی برکناری مدیرعامل موسسه کاسپین از سوی هیات مدیره اعلام کرد: به دلیل رعایت نشدن مفاد 88 اساسنامه، تا زمان معرفی مدیرعامل جدید و تایید صلاحیت وی، «علی نعیمی» مدیرعامل باقی خواهد ماند و باید وظایف قانونی خود را انجام دهد

ایران آنلاین /پیرو تصمیم هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین در باره برکناری نعیمی که 23 اسفند اتخاذ شد، بانک مرکزی در نامه ای به هیات مدیره این موسسه، بر ادامه کار مدیرعامل کنونی تا تعیین مدیرعامل جدید تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسسه اعتباری کاسپین27 اسفند سال 1394 با مجوز رسمی بانک مرکزی فعالیت خود را آغاز کرد و با حمایت مراجع ذیربط و تلاش های انجام شده، در ماههای اخیر در زمینه ساماندهی هشت تعاونی منحله فرشتگان، امیدجلین، عام کشاورزان مازندران، دامداران کرمانشاه، حسنات اصفهان، الزهرا، پیوند و بدرتوس موفقیت های نسبی حاصل کرده و تاکنون سپرده های بیش از 98 درصد از سپرده گذاران را تعیین تکلیف کرده است.

/بانک مرکزی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر در استقلال ماندنی شد

 مدیرعامل باشگاه استقلال به کارش در جمع آبی پوشان ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست بازیکنان استقلال خطیر را فراری داد شکایت از صفحات جعلی مدیرعامل استقلال

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد