Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@22:32:44 GMT

33 بیمار پروانه‌ای همدان؛ نیازمند یاری خیرین

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۶۶۳۵

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کاروند، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، شنبه، ۲۶ اسفند در جمع خبرنگاران با موضوع آرامش بهاری با اشاره به اینکه 33 بیمار پروانه ای در استان وجود دارد ابراز کرد: هزینه درمان این نوع بیماران بسیار بالا است و شاید کمک‌های اداره اوقاف یک صدم هزینه درمان این عزیزان نشود لذا لازم است تا در این امر مهم مردم خیر نوع دوست استان ورود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول گفت: اعزام 12 نفر از بیماران پروانه ای تویسرکان به مشهد مقدس و توزیع 30 سبد کالا به ارزش هریک 500 هزار تومان در میان بیماران پروانه ای از دیگر اقدامات قابل ذکر در حوزه سلامت است.
وی اظهار کرد: بیشترین پرداختی اوقاف استان در 2 ماه اخیر در کمک به بیماران سرطانی بوده است که در سال آینده نیز این مهم ادامه خواهد داشت به گونه‌ای که برای 32 روستای تحت پوشش درمانگاه اعتمادیه برنامه‌های خاص به ویژه غربال‌گری انجام خواهد شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار کرد: بیماری پروانه‌ای یکی از بیمارهای صعب‌العلاج است و در تلاش هستیم تا آن را به عنوان یک بیماری خاص معرفی کنیم چراکه برخی از این عزیزان پرونده ندارند به ازای هر فرد حدود ۱ تا ۱ ونیم میلیون تومان کمک شد.


توزیع 4 هزار و 500 سبد کالا در سال جاری در میان نیازمندان استان
وی با تاکید بر اینکه بهترین کمک به این عزیزان کمک همگانی است بیان کرد: برای برنامه‌های آتی با صراحت نمی‌توانم سخن بگویم اما چیزی که از آن مطمئنم خدمات دندانپزشکی آنهاست چراکه کاری بس دشوار است و هر پزشکی حاضر به انجام این کار نیست.
مدیر کل اوقاف استان اضافه کرد: بیماران کلیوی نیز در لیست کمک‌های درمانی این مجموعه قرار دارند به گونه‌ای که این عزیزان در شهر ملایر کمک هزینه 300 هزار تومانی جهت درمان خود دریافت می‌کنند.

کاروند افزود: در سال جاری 4 هزار و 500 سبد کالا به مبلغ هریک 258 هزار تومان در میان نیازمندان استان توزیع شده است در حوزه تحصیل نیز 900 میلیون تومان اعتبار جهت تحصیل دانش آموزان، دانشجویان وطلاب و همچنین تهیه بسته‌های لوازم التحریر هزینه شده است.
وی با بیان اینکه نوع نگاه مردم به وقف غنی و به روز شده است گفت: در سال جاری 87 وقف جدید در استان به ثبت رسیده است که خوشبختانه نوع نگاه مردم در وقف‌های جدید تنها در راستای ساخت مسجد و حسینه نبوده بلکه توجه به مسائل روز از نیات وافقین است که از این میان می‌توان به وقف استکبار ستیزی، کمک به ازدواج و درمان بیماران صعب العلاج اشاره کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه

لیلیا ووتینوا دبیر اول و رایزن فرهنگی به همراه ایوان ریازانوف وابسته فرهنگی سفارت روسیه در ایران روز گذشته با محمد اله‌یاری فومنی مدیر عامل بنیاد رودکی دیدار و گفتگو کردند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد اله‌یاری مدیرعامل بنیاد رودکی به همراه امیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری و اردوان جعفریان مشاور امور بین‌الملل این بنیاد دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با لیلیا ووتینوا دبیر اول و رایزن فرهنگی و ایوان ریازانوف وابسته فرهنگی سفارت روسیه در ایران پیرامون گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری با محوریت بنیاد رودکی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار محمد اله‌یاری فومنی ضمن خوش‌آمدگویی، با برشمردن ظرفیت‌های هنری کشور روسیه، به توانمندی‌‌های بنیاد رودکی اشاره کرد و گفت: این مجموعه با توجه به جایگاه فرهنگی هنری خود در کشور و با توجه به دارا بودن زیرساخت‌ها، تالارهای مختلف و برج آزادی، می‌تواند محل مناسبی جهت تبادلات فرهنگی هنری بین دو کشور باشد.

علی قمصری نامزد دریافت جایزه جهانی براوو شد / اجرا با ارکستر سمفونیک مسکو

مدیرعامل بنیاد رودکی به تجربیات برگزاری برنامه‌های بین‌المللی مشترک با روسیه از جمله حضور ارکستر سمفونیک در جام جهانی 2018، اجرای ارکستر ملی در هفته فرهنگی ایران در روسیه و ... اشاره کرد و گفت: باتوجه به ظرفیت‌های بسیار در حوزه‌های مختلف موسیقایی و هنری در ایران و روسیه، با ایجاد پل ارتباطی و معرفی بنیادهای فرهنگی هنری این کشور که در نوع فعالیت، با بنیاد رودکی همسو هستند می‌توان قدم‌های مهمی را در عرصه توسعه دیپلماسی فرهنگی و برقراری بیشتر تعاملات فرهنگی هنری برداشت.

لیلیا ووتینوا رایزن فرهنگی روسیه نیز با استقبال از این دیدار و ابراز خرسندی از ظرفیت‌های بنیاد رودکی ضمن تشکر از رویکرد این بنیاد و اعلام آمادگی خویش برای توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف هنری و ابراز تمایل برگزاری برنامه‌های مشترک، از بررسی و ایجاد راهکارهای گسترش همکاری‌ها در غالب امضای تفاهم نامه‌ها و اجرایی شدن آن خبر داد و گفت: تلاش خود را خواهد کرد که ارگان‌های هنری این کشور به جهت همکاری و تبادلات فرهنگی هنری دو طرفه اقدام کنند.

ایجاد ارتباط و تبادل فرهنگی با بنیادهای هنری روسیه، حضور گروه‌های طرفین در جشنواره‌های معتبر ایران و روسیه، امکان اجرای برنامه برای ارکسترهای سمفونی دوطرف، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف هنری در عرصه تجسمی و دعوت از رهبران میهمان برای ارکستر سمفونیک تهران و برگزاری هفته‌های مشترک فرهنگی از دیگر پیشنهادهای اله‌یاری به رایزن فرهنگی روسیه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟