Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان روز شنبه با اعلام این خبر گفت: بنا به اعلام مرکز مدیریت راه های کشور در این ارزیابی که براساس شاخص های تردد شمارها، ثبت تخلفات سرعت، توزین حین حرکت، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن 141، ثبت سوانح و وقایع و تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر صورت گرفته است لرستان با کسب 90.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 امتیاز از 100‌، موفق به کسب رتبه نخست کشور شد.
عباس شرفی با بیان اینکه لرستان برای چندمین بار است که در سال جاری موفق به کسب رتبه نخست در کشور می شود، بیان کرد: استان های قم و همدان پس از لرستان در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.
وی افزود: در نامه رئیس مرکز مدیریت راه های کشور، هماهنگی و همکاری واحد های مختلف از جمله ادارات ماشین آلات، ایمنی و ‌ترافیک و حمایت مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در پیشبرد فعالیت های مرکز در ارتباط با سایر دستگاه های استان نظیر پلیس راه، برق و مخابرات به عنوان مولفه های مهم در این ارزیابی قید شده است.
3210/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت:با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۱۵ استان کشور و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران شاهد کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران بوده‌ایم.

وی افزود: پیرو دغدغه‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ پیرامون پدیده زمین خواری و لزوم ساماندهی و حفاظت از اراضی حساس و آسیب پذیر کشور، در اواخر سال ۱۴۰۱ سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک در استان تهران رونمایی شد.

نیکوکار اشاره کرد:کاهش پرونده‌های قضایی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور، مدیریت یکپارچه اراضی کشوراز طریق نظارت ماهواره ای، حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزات، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوز‌ها از مزیت‌های این سامانه محسوب شده و با بهره برداری کامل از آن می‌توان به این نتایج رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران