Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@14:53:21 GMT

آخرین وضعیت معافیت از سربازی ایثارگران در سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۷۱۳۲

آخرین وضعیت معافیت از سربازی ایثارگران در سال ۹۷

کسری خدمت ایثارگران دارای سابقه جبهه ۲۸ و ۲۹ ماه تا سقف ۲۰ هزار نفر در سال ۹۷ هم اجرا می‌شود در نتیجه افراد واجد شرایط برای ثبت سوابق در روز‌های پایانی سال ۹۶ عجله نکند و در سال ۹۷ سر فرصت اقدامات لازم را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: کسر خدمت ایثارگران تا سقف ۲۰ هزار نفر در سال ۹۷ کماکان به قوت خود باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح اعلام کرد: با توجه به روز‌های پایانی سال بعضی از ایثارگران به تصور اینکه مهلت اجرای مقررات کسر خدمت تا پایان سال ۹۶ است، برای دریافت گواهی مراجعه می‌کنند و همین امر موجب ازدحام در برخی مراکز شده است.

وی افزود: کسری خدمت ایثارگران دارای سابقه جبهه ۲۸ و ۲۹ ماه تا سقف ۲۰ هزار نفر در سال ۹۷ هم اجرا می‌شود در نتیجه افراد واجد شرایط برای ثبت سوابق در روز‌های پایانی سال ۹۶ عجله نکند و در سال ۹۷ سر فرصت اقدامات لازم را انجام دهند.

سردار کمالی تاکید کرد: مصوبه کسر خدمت ایثارگری در ۵ سال ۹۶ تا ۱۴۰۰ و هر سال کسر خدمت و معافیت ۲۰ هزار نفر، اجرا می‌شود و افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کنند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Klm

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد

معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای ۳۵ سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.

پیش‌تر این موضوع در مجلس شورای اسلامی مصوب شده بود که شورای نگهبان به آن ایراد گرفته و به مجلس عودت داده بود و اکنون این نوع از معافیت از قانون بودجه هفتم حذف شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • داستان حذف معافیت مالیاتی باشگاه‌های ورزشی
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران اعلام وصول شد
  • معافیت‌های خودرو در طرح مالیات بر عایدی سرمایه