Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز تحقیقات زن و خانواده در نظر دارد برای اولین بار به صورت مستقل در سال تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۸ اقدام به برگزاری سطح سه رشته مطالعات اسلامی زنان کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست معاونت ترویج و همکاری‌های علمی و مدیر آموزش مرکز تحقیقات زن و خانواده در همین رابطه گفت: فرصت ثبت‌نام در این رشته تا تاریخ ۲۵ فروردین  ۱۳۹۷ تمدید شده است و متقاضیان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

whc.ir  ثبت‌نام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نادری افزود: ثبت‌نام به دو صورت اینترنتی و نیز از طریق مدارس انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امکان خرید کارت و ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران  و همچنین در مدارس علمیه از طریق سامانه پذیرش در­ بازه زمانی تعیین شده- وجود خواهد داشت.

ایشان آموزش در محیط پژوهشی، استفاده از ظرفیت اساتید برتر مطالعات جنسیت و خانواده و برگزاری کارگاه‌های مهارتی آموزشی و پژوهشی، اردوهای علمی، میز پژوهشی، نشست‌های علمی، مشاوره‌های تخصصی و نیز اولویت پذیرش در سطح چهار مرکز تحقیقات زن و خانواده را از مزایای این دوره برشمرد.

وی در پایان افزود: فایل(PDF)دفترچه راهنمای پذیرش به همراه جدول زمان‌بندی، فهرست مدارس و رشته محل‌ها، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز www.whc.ir قابل دریافت است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا

به گزارش خبرآنلاین مدتی است دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته اند و اعتراضات گسترده شان به گوش جهانیان رسیده است.

به گزارش فارس، در این رابطه عبداله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: این اتفاق بی سابقه و میمونی است که بیداری واقعی در فضای دانشگاهی را نشان می دهد.

وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که افتاده دانشگاه علامه طباطبائی هم آمادگی دارد سوابق تحصیلی استادان و دانشجویان علوم انسانی دانشگاهیان آمریکایی که اخراج شده را برای پذیرش بررسی کند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اضافه کرد: ما حتی آمادگی داریم از این افراد برای حضور در مجامع علمی دانشگاه دعوت کنیم تا از ارزیابی و تجربیات شان از اتفاقاتی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی رخ می دهد استفاده کنیم.

معتمدی در ادامه گفت: اگر رشته تحصیلی این افراد با رشته تحصیلی دایر در دانشگاه علامه طباطبائی مطابق باشد آمادگی داریم به این دانشجویان بورس تحصیلی ارائه کنیم و حتی آمادگی آموزش زبان فارسی از طریق وبینار و فضای مجازی در دوره های معینی به آنها داریم تا با زیان فارسی آشنا شوند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902273

دیگر خبرها

  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند / چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری