Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:50:22 GMT

فعالیت ۳۰ برند در زمینه لباس نوجوان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۸۱۸۷

فعالیت ۳۰ برند در زمینه لباس نوجوان

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: امروز ۳۰ برند به طور اختصاصی در زمینه لباس نوجوان فعالیت دارند هر چند که این میزان برای تعداد بالای نوجوانان ما کافی نیست و عرضه آن ها نیز با مشکلاتی مواجه است.

حمید قبادی - دبیر کارگروه مد و لباس کشور درباره اقدامات سه ساله‌ی این کارگروه در زمینه طراحی لباس نوجوان، اظهار کرد: از آنجا که پوشاک مناسب نوجوان دچار کاستی‌هایی بود ما از سه سال گذشته در این زمینه اقداماتی را انجام داده‌ایم و در حال حاضر برای لباس دختران نوجوان در مراحل خوبی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در برنامه تلویزیونی «پرانتز باز» سخن می‌گفت، درباره دلایل گرایش برخی به لباس‌هایی با طرح غربی اشاره کرد و افزود: مسلما اگر ما پاسخگوی نیاز مردم نباشیم آن ها نیاز خود را از راه‌های دیگری برطرف می‌کنند. با این همه از وقتی که ما مساله مد را در کشور به رسمیت شناختیم و نوآوری و خلاقیت و آن را ضابطه مند  کردیم تا تحت تاثیر سلیقه‌ها قرار نگیرد، شرایط بهترشده است. به طور مثال تا پیش از این در نوع رنگ انتخابی دچار محدودیت‌هایی بودیم اما در حال حاضر محدودیت رنگی وجود ندارد هرچند که باید در این زمینه ملاحظات عرف در نظر گرفته شود.

قبادی برای پیشگیری از اختلاف سلیقه خانواده‌ها و نوجوانان در انتخاب لباس مورد نظر بیان کرد: انتخاب لباس یک جنبه ی روانشناسانه است. قدرت انتخاب جزء اولین قدرت‌هایی است که خداوند به انسان می‌دهد و سایر انتخاب‌ها ذیل همین قدرت صورت می‌گیرد. انتخاب لباس هم یکی از همین موارد است. لذا خانواده‌ها مکلف‌اند بستر انتخاب لباس مناسب را برای نوجوانان فراهم کنند نه اینکه سر یک لباس با آنان مشاجره کنند. یعنی باید چهار- پنج لباس از پیش انتخاب شده در اختیار او قرار بگیرد و او از بین آن‌ها طرح دلخواه خود را انتخاب کند نه اینکه ما سر یک مورد با نوجوان دعوا کنیم و نهایتا به این نتیجه برسیم با هم اختلاف سلیقه داریم.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس درباره فرایند مد سازی در الگوهای جهانی اظهار کرد: فرایند مد سازی یک کار سخت و بسیار طولانی است که البته برای حرفه‌ای‌های این عرصه شاید چندان سخت نباشد ولی در کل فرایندی است که از یک فکر و اندیشه شکل می‌گیرد تا مرحله‌ای که وارد بازار می‌شود و مردم از آن استفاده می‌کنند و بعد از آن ذائقه سنجی شروع می‌شود. در این مرحله، متخصصین امر از رسانه‌ای‌ها گرفته تا نمایندگی‌های فروش و همین طور مصرف کنندگان حرفه‌ای برندها، نظرات خود را در این زمینه منتقل می‌کنند و نهایتا بعد از جمع بندی و اعمال اصلاحات یک محصول وارد بازار می‌شود.

«پرانتز باز» یک مجله خبری ترکیبی است با حال و هوای نوجوانانه که هر جمعه ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه امید می رود و از رویدادها و دغدغه‌های نوجوانان امروز می‌گوید و مسائل ویژه  آن‌ها را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی

وزیر کشور گفت: در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور اقدامات زیادی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد وحیدی، امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار شد با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور اقدامات زیادی شده است، اظهار کرد: دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشورمان را ببینند، مدیران ما پاک‌دست و در حال خدمت‌گزاری هستند و این از تلاش یک فرد نیست، بلکه نظام است.

وی با بیان اینکه حسینی‌پور اتفاقات خوبی برای مازندران رقم زد، عنوان کرد: فعالیت خوب وی چه در زمان مدیریت قبل از استانداری و چه در زمان استانداری با پشتوانه قوی برای این استان تلاش کردند و اتفاقات خوبی رقم زدند.

وزیر کشور ادامه داد: با جریان علمی و جریان معنوی قوی و با استفاده از ظرفیت‌های مهم طبیعی فعالیت‌های مؤثری انجام شد، تجربه امروز پس از دو سال‌واندی نشان داد که انتخاب درستی داشتیم.

وحیدی با تاکید اینکه مازندران جایگاه مهمی دارد، خاطرنشان کرد: انتخاب استاندار برای این استان کار دشواری است و به همین دلیل نمی‌خواستیم استاندار را تغییر دهیم، با وجود بیماری همسرشان فداکارانه ماندند تا به مسائل امور بپردازند و این تغییر نه به دلیل ضعف مدیریتی بلکه به دلیل خواسته شخصی این تغییر انجام شد.

وی تصریح کرد: در ابتدا می‌خواستند در وزارت کشور از وی استفاده کنند، اما معاون رئیس‌جمهور نظرشان این بود که از حسینی‌پور در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بهره بگیرند.

وزیر کشور در خصوص استاندار جدید مازندران بیان کرد: یوسف نوری در کمتر حوزه‌ای است که صاحب نظر نباشد، گردشگری، برنامه‌ریزی و آموزش طراحی و معنوی، اخلاقی و در کنار دانش و کار جهادی می‌توان از وجودش استفاده کرد.

وی گفت: ظرفیت‌های مهم استان و کارهایی که باید به نتیجه برسد، مانند اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، جهش تولید که موضوعات بسیار مهم است و می‌توان نقش ایفا کند.

کد خبر 747270

دیگر خبرها

  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی