Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@00:30:44 GMT

عذرخواهی نماینده مجلس به خاطر تلفظ اشتباه نام موزه «لوور» +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۸۱۹۵

عذرخواهی نماینده مجلس به خاطر تلفظ اشتباه نام موزه «لوور» +فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن عذرخواهی از مردم و نمایندگان به خاطر اشتباه در تلفظ واژه «لوور»، شرکت در جلسات مختلف مجلس و هم‌زمانی با شمارش آرای استیضاح و شلوغی زیاد در صحن مجلس را دلیل این اشتباه دانست.

حجم ویدیو: 5.75M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

به گزارش گروه سیاسی رکنا، اکبر رنجبرزاده در یادداشتی در این باره نوشت:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من بعد سلام و صلوات و با آرزوی توفیق روز افزون برای شما در آستانه فصل بهار

برخود شایسته و لازم می‌دانم که:

بر عهد و تعهد دیرین خود بر خدمتگزاری شما مهر تایید نهم و خود را فرزندی برخاسته از خواست و اراده شما بدانم.

آنچنان‌که مطلع و آگاهید، اینجانب اکبر رنجبرزاده، نماینده مردم شریف اسدآباد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تقریر بیانیه‌ای با موضوعیت اصالت اسمی خلیج همیشه فارس در برخورد با کلمه لوور، دچار اشتباه در قرائت اصل واژه شده، که دلیل آن شرکت در جلسات مختلف مجلس، ارتباط کاری با وزراء و مسئولین نهادها در برنامه استیضاح و هم‌زمانی با شمارش آرا و شلوغی زیاد در صحن مجلس بوده است. همچنین اصرار به قرائت تذکر دست نویس و ناخوانای همکار عزیزم. همه اینها موجب آشفتگی در واخوانی درست واژه گشت.

اینجانب با اذعان به اشتباه در تلفظ یک کلمه، آنچنان که در حرفه و هنر Art دیگران، از جمله مجریان صاحب نام نیز دیده و شنیده شده، با احترام به ملت شریف ایران، به خصوص مردم شریف اسدآباد ضمن پوزش از ایشان، بدین امر مقر و مستحضرم که:

آنچه در درگاه حضرت حق نابخشودنی است، کاهلی و سستی در امور نمایندگی، تضییع حقوق مردم، ثروت اندوزی از راه‌های نامشروع و حرام و برگشت از اهداف انقلاب، امام راحل (ره)و رهبری معظم است که بنده همواره خود را مکلف به ترسیم راه درست می‌دانم و هزار شکر و سپاس از پروردگار عالمیان.

چه اینکه به مصداق بیت وزین سعدی شیراز معتقدم:

بنده همان به که ز تقصیر خویش

عذر به درگاه خدای آورد

ورنه سزاوار خداوندی‌اش

کس نتواند که به جای آورد.

پس فرصت را غنیمت شمرده، مراتب تقصیر و عذرخواهی خود را طی این مرقومه به استحضار عموم ایرانیان و همچنین نمایندگان فرهیخته و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌رسانم.

ضمنا گله‌مندم از فضاهای حقیقی و مجازی که در جهت تخریب اشخاص، از هیچ کوششی دریغ نورزیده و ای‌کاش که در مواجهه با تمامی تضییقات و کاستی‌ها بدین روش متمسک شوند و یار و یاور مردم باشند.

ان‌شاءالله که خادمی خدوم و درخور اقبال شما باشم و در هماره ایام در آبادانی این مرز و بوم کوشا.»

این عضو هیات رییسه مجلس روز چهارشنبه 23 اسفند ماه و در جریان شمارش آرای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، تذکرات کتبی نمایندگان را قرائت کرد و در این میان نام موزه «لوور» را چند بار به اشتباه تلفظ کرد که همین امر حواشی زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیم صهیونیستی سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کوثری در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه طبق قانون کنوانسیون سال ۱۹۶۱ سازمان ملل تجاوز به کشور مربوطه یعنی ایران عزیز بود، فلذا حق ایران اسلامی بود که اقدام متقابل کند.

وی ادامه داد: به لطف خداوند بزرگ در ساعات اولیه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری با نام عملیات ما تحت عنوان وعده صادق و با رمز یا رسول‌الله انجام شد و خوشبختانه توانمندی بالای اعضای جبهه مقاومت هر روز بیشتر در عمل نشان داده می‌شود، به طوری که پنتاگون فرماندهی کامل را در جهت مقابله کردن و خنثی نمودن عملیات وعده صادق با به کارگیری تمام توان خود از جمله ۶ ناو ضدموشک در دریای سرخ و سیستم موشکی عربستان و امارات و حتی عربستان و ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا به کار گرفت تا مانع دستیابی ایران به اهداف خود شوند.

کوثری افزود: اینها که با رعب و وحشت گوش جهانیان را کر کرده بودند که فضای سرزمین اشغالی را با گنبد آهنین پوشش مطمئن داده اند و هیچ موشکی نمی‌تواند از این گنبد عبور کند، دیدیم و دیدند که نه تنها یکی دو موشک بلکه بنا بر اخبار رسیده ده‌ها موشک ایران اسلامی از این گنبد عبور کرد و به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: که در یکی دو سال گذشته یک روزنامه آمریکایی به نقل از اندیشکده آمریکن یوتد پرایز نوشته بود که بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته با اعتقاد دارند. بله هدایت، رهبری و راهنمایی جبهه مقاومت با این انسان الهی مدیر و مدبر است که همه ما فدایی این ابرحریف به نام ولایت فقیه هستیم.

کوثری بیان کرد: رژیم صهیونیستی باید سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود. این رژیم باید از این جنایت‌ها، نسل‌کشی‌ها و تجاوزها دست بردارد و سرزمین فلسطین را به خود مردم فلسطین واگذار کند. اگر این رژیم از این به بعد اشتباه و خطایی کند، قطعاً عملیاتی به مراتب بزرگ‌تر، پیچیده‌تر و با سلاح‌های مخرب‌تر علیه آنان انجام می‌گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: از فرمانده محترم فراجا و نیروهای در میدان جهت مقابله با دختران و خانم‌های فریب‌خورده درباره موضوع حجاب و عفاف که در قالب طرح نور انجام وظیفه می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 6086474 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ژیم صهیونیستی سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است