Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@12:27:57 GMT

نوروز 97 کجا بریم؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۸۱۹۷

نوروز 97 کجا بریم؟

سال 96 سالی پر از خوشی و ناخوشی رو به اتمام است. همه در انتظار آغاز سال جدید، سال 97 هستیم و اکثرا برای آغاز نوروز97 برنامه سفر در نظر دارند. برخی تور مشهد را اتخاب کرده‌اند تا سال جدید خود را در حرم امام رضا آغاز کنند. مطمئنا لحظات معنوی و زیبایی در هنگام سال تحویل در حرم امام رضا است که هر ساله به تعداد مسافران تور زمینی مشهد و تور هوایی مشهد اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی دیگر از مسافران به خصوص مسافران جوان و زوج‌هایی که اولین نوروز خود را در کنار یکدیگر هستند تور ارزان کیش را انتخاب کرده‌اند تا با هزینه کم یک سفر مهیج را داشته باشند و این سفر برای همیشه در ذهنشان ثبت خواهد شد. در سفر تور کیش فراموش نکنید هنگام غروب خورشید در کنار ساحل دریای خلیج فارس قدم بزنید و لحظات عاشقانه‌ای برای خود بسازید.

اگر برای نوروز97 هنوز خرید نکرده‌اید دست نگهدارید. پیشنهاد می‌کنیم که نوروز خود را در کشور ترکیه، شهر استانبول سپری کنید. تور ارزان استانبول در نوروز 97 یکی از سفرهایی است که خانم‌ها به آن بسیار علاقمند هستند. البته حق دارند چون استانبول علاوه بر اینکه یک شهر ساحلی و با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری زیبایی است، پر از مراکز خرید با برندهای مختلف و قیمت‌های مناسب است. در واقع سفر تور استانبول یک تیر و دو نشان برای مسافران است تا هم گردش کنند و هم بهترین خرید با بالاترین کیفیت را داشته باشند.

اما اگر زیاد در قید خرید و برند نیستید و به دنبال منطقه پر از آرامش هستید می‌توانید سرزمین پهناور ارمنستان را که دارای طبیعت بکر و مکان‌های تاریخی است انتخاب کنید. عزیزان با تور لحظه آخری ارمنستان می‌توانید یک سفر به یاد ماندنی و به دور از هیاهو و شلوغی را بسازید و از تک تک لحظات خود استفاده کنید.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی تصاویری منتشر کرده اند که به لحظات خداحافظی بستگان و آشنایان با شهدای غزه در شهر رفح در جنوب این باریکه مرتبط است.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092067 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • فیلم| سیل در سردشت | لحظات غافلگیر شدن مردم را ببینید
  • تصاویر سیل در سردشت | لحظات غافلگیر شدن مردم را ببینید
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل