Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@14:28:52 GMT

جاده تهران - قائمشهر چهار خطه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۸۳۱۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛  مدیرکل ساخت و توسعه راههای منطقه شمال کشور گفت : برای تکمیل چهار کیلومتر پایانی محور فیروزکوه - قائمشهر با اجرای تاسیسات و ابنیه و تملک اراضی حدود 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

حسین کلهر افزود : در حال حاضر محور 187 کیلومتری قائمشهر- تهران به طور کامل چهار خطه شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلهر افزود : در مجموع برای اجرای طرح چهارخطه کردن محور سوادکوه در حوزه استحفاظی استان مازندران حدود پنج هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.


کنترل تردد خودروهای نوروزی با 800 دستگاه دوربین

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم بهره برداری از قطعه پایانی طرح چهار خطه کردن محور سوادکوه در استان مازندران گفت : برای کنترل سرعت خودروهای عبوری در جاده های کشور در تعطیلات نوروزی  700 دوربین ثابت و 100 دوربین متحرک سرعت خودروها را ثبت می کنند .

وی گفت که با هماهنگی انجام شده میان وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه ، با رانندگان متخلف در تعطیلات نوروزی 97 بشدت برخورد می شود.

آخوندی ادامه داد , بر اساس آمار ، حدود 20 میلیون دستگاه خودرو طی تعطیلات نوروزی در سطح جاده های کشور تردد می کنند

 آمادگی برای پذیرش مسافران نوروزی در جاده ها

وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت : نیروهای راهداری ، پلیس راه ، هلال احمر و اورژانس در جاده ها آماده پذیرایی و خدمات دهی به مسافران نوروزی هستند.

عبای آخوندی صبح امروز برای افتتاح چند طرح راهسازی در محور هراز و سوادکوه و همچنین بازدید از طرح های دیگر به مازندران سفر کرد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا

مدیرکل صدا و سیما مازندران گفت: با هدف گرم شدن تنور انتخابات پخش مناظرات تلویزیونی در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، هادی ابراهیمی افزود: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات، سازمان صدا و سیما مقرر شده تا مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در رسانه استانی پخش شود.

وی با بیان اینکه مناظرات همانند دور نخست پخش خواهد شد، افزود: ضبط مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی 4 نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر،جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی و سیمرغ پایان یافت.

ابراهیمی تصریح کرد: این مناظره‌ها و برنامه‌ها از فردا پنج شنبه 13 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیما مازندران افزود: 3 مناظره انتخاباتی 60 دقیقه‌ای قرار است با موضوع اقتصادی، سیاسی و بومی محلی و فرهنگی با شرکت این نامزد‌ها که در صدا‌ و سیمای مازندران ضبط شده است  پخش شود.

ابراهیمی بیان کرد: هر مناظره تلویزیونی یک بار پخش خواهد شد و یک بار نیز بازپخش دارد.

وی ادامه داد: نخستین مناظره انتخاباتی ساعت 21:30 پنج شنبه 13 اردیبهشت از سیمای مازندران در کنداکتور پخش قرار می‌گیرد.

 مدیر کل صدا و سیمای مازندران ادامه داد: مناظره‌های دوم و سوم انتخاباتی نیز در ساعت 21:30 روز‌های یک شنبه 16 اردیبهشت و روز سه شنبه 18 اردیبهشت پخش می‌شود.

ابراهیمی افزود: صدا و سیمای مازندران از هر 4 نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی ،جویبار و سیمرغ یک ویدیوی 20 دقیقه‌ای ضبط کرده است که پخش فیلم‌های تبلیغاتی هم از سیمای مازندران از فردا پنج شنبه 13 اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: فیلم‌های تبلیغاتی هر نامزد انتخاباتی روزانه یک بار پخش می‌شود.

 ابراهیمی گفت: در زمان یک هفته‌ای تبلیغات که در قانون انتخابات به آن اشاره شده است فیلم تبلیغاتی هر نامزد در مجموع 7 بار در یک هفته پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران یادآور شد: پخش فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های انتخاباتی میان نامزد‌ها از جذاب‌ترین برنامه‌های رسانه استانی در طول انتخابات‌های گذشته است که به شور انتخاباتی کمک می‌کند.

ابراهیمی گفت: رسانه ملی تلاش دارد با تولید و پخش مناظره‌های انتخاباتی و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس فضای جامعه را به سمت مشارکت انتخاباتی سوق دهد.

وی یادآور شد: تولید و پخش مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در دور دوم انتخابات رایگان بود و هزینه‌ای دریافت نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس