Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از تغییر زمان خدمات رسانی خط ۵ مترو در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مهندس نوبخت افزود: برای استفاده بهینه از فرصت تعطیلات نوروز جهت انجام عملیات‌های بهسازی خط 5 متروی تهران وحومه، ساعات ارائه خدمات به مسافران در این ایام تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص نحوه سرویس دهی در خط 5 متروی تهران و حومه در ایام نوروز، گفت: در روزهای یکم، دوم، سوم، چهارم، دهم، یازدهم و دوازدهم فروردین؛ ساعت ارائه خدمات به مسافران در خط 5 مترو از ساعت 8 تا 18 خواهد بود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با تاکید بر اینکه فاصله حرکت قطارها هر 20 دقیقه یک قطار خواهد بود، افزود: از یکشنبه97/1/5  تا پنجشنبه97/1/9  که روزهای کاری محسوب می‌شوند، آغاز حرکت قطارها از ساعت 6 بامداد خواهد بود و سرویس دهی مترو تا ساعت 18 ادامه خواهد یافت.

مهندس نوبخت با بیان اینکه در روز طبیعت مسافران بیشتری از خط 5 متروی تهران استفاده می‌کنند، گفت: در روز دوشنبه 13 فروردین ماه 97 ارائه خدمات از ساعت 6 صبح آغاز می‌شود و حرکت قطارها در خط تهران- کرج تا ساعت 21:30 ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد:این تغییرات فقط در ایام نوروز بوده  و از روز سه‌شنبه 97/1/14 فروردین تا پایان شهریور ماه 97 مطابق با زمانبندی شش ماهه دوم سال 1396 آخرین حرکت قطارها از تهران (صادقیه) به سمت گلشهر و بالعکس در روزهای عادی ساعت 21:30 است.

گفتنی است با اعمال این تغییرات، راندمان عملیات‌های بهسازی خط 5 نسبت به شرایط فعلی افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان

عباس تیموری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در مورد اینکه گفته می شود در بازی پرسپولیس و سپاهان آمبولانس اوژانس تهران حضور نداشته و خواستار پول شده تا یک دستگاه آمبولانس به ورزشگاه اعزام کند، عنوان کرد: طبق آیین نامه برگزاری مسابقات که مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ را دارد و به همه هیئت های فوتبال و باشگاه ها هم ابلاغ شده هر تیم میزبانی باید دو دستگاه آمبولانس خصوصی در ورزشگاه داشته باشد. این آمبولانس ها هم وظیفه دارند به اعضای دو تیم و عوامل اجرایی مسابقات خدمات رسانی کنند.

وی افزود: در کنار این دو آمبولانس که باشگاه میزبان باید پول آنها را بدهد، اورژانس 115 هم طبق مصوبه شواری تامین استان و ارگان بالا دستی باید در ورزشگاه حضور داشته باشند تا اگر برای تماشاگران اتفاقی رخ داد خدمات رسانی کنند. همه این آمبولانس ها هم باید از یک ساعت قبل از بازی تا یک ساعت بعد از بازی در ورزشگاه باشند تا در صورت بروز حادثه ای برای خدمت رسانی آماده باشند.

تیموری ادامه داد: آمبولنس اورژانس 115 هم برای بازی پرسپولیس و سپاهان در جلسه قبل از بازی حضور داشت و هم در روز بازی در استادیوم بود. ضمن اینکه آنها طبق وظایف اجتماعی که دارند برای حضور در ورزشگاه پول نمی گیرند و مسئولیت حمل مصدومان را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • جزییات سه طبقه شدن میدان ونک | این تغییر چه زمانی رخ می دهد؟
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو