Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:44:13 GMT

تنش لفظی در سرابله به نزاع جمعی منجر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۰۹۲۶

تنش لفظی در سرابله به نزاع جمعی منجر شد

به گزارش ایرنا در این درگیری طرفین با پرتاب سنگ و چوب بسوی همدیگر موجب اختلال در نظم و تردد مردم و شکستن شیشه تعدادی از واحدهای تجاری و شماری از خودروها محل درگیری شدند.
این نزاع جمعی هم اکنون با حضور و استقرار افراد نیرو انتظامی کنترل شده و پایان یافته است.
درگیری امروز شهر سرابله ادامه دعوای 10 روز پی جمعی از این شهر و تعدادی از اهالی آسمان آباد است که در ان نزاع 2تفر از اهالی اسمان اباد بشدت مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر چند دعوای قبلی طرفین با پادرمیانی شورای تامین و بزرگان محل خاتمه یافت اما اهالی آسمان آباد بر دستگیری عاملان اصلی درگیری اصرار داشتند و امروز نیز ده ها نفر از آنان با تجمع در مقابل فرمانداری چرداول خواستار برخورد قضایی با مسببان آن درگیری شدند .
درحالی که تلاش خبرنگار ایرنا برای گفت وگو با مسئولان مرتبط نتیجه نداده است گفته می شود مسئولان انتظامی استان ایلام با حضور در نیرو انتظامی چرداول در حال رایزنی برای ایجاد آرامش ، رفع تنش و جلوگیری از درگیری دوباره انها است.
به اظهار برخی منابع درگنزاع امروز هیچ مجروحی نداشته است و نیروی انتظامی که از شروع نزاع در سرابله مستقر بودند از هرگونه درگیری منجر به جرح و یا قتل جلوگیری کردند.
غلبه بافت عشایری بر استان ایلام و از جمله شهرستان چرداول موجب بروز نزاع های دسته جمعی با کمترین علت می شود.
شهرستان چرداول در 35کیلومتری شمال مرکز استان ایلام قرار دارد.
سرابله مرکز این شهرستان و اسمان اباد یکی از دهستان های شهرستان 50 هزار نفری چرداول است.
/6034/7176
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ سعید راستی در حاشیه بازسازی صحنه درگیری اراذل و اوباش که صبح امروز در نازی آباد و با حضور شاکی و متهم برگزار شد؛ گفت: در بامداد آخرین روز فروردین ماه سال جاری، دو دختر جوان به همراه برادر خود در خیابان مدائن نازی‌آباذ در حال عبور بودند که چند شرور به این دختران متلک انداخته و مزاحمت ایجاد کردند.

برنا در خبری نوشت:وی افزود: پسری ۱۲ ساله که همراه خواهران خود بود به این متلک‌ها پاسخ داده و از خواهران خود دفاع کرد. در ادامه این ماجرا، این اراذل با قمه و چاقو به سمت این خواهرها و برادرشان حمله کردند که در همین حین چند نفر از ساکنان منطقه این صحنه را مشاهده کرده و در اعتراض به درگیری اشرار با پسربچه ۱۲ ساله وارد ماجرا می‌شوند.

راستی با بیان اینکه خوشبختانه این پسر نوجوان و خواهرانشان از محل فرار کردند، گفت: همین اعتراض باعث می‌شود که بین این افراد و این اراذل و اوباش درگیری رخ دهد.

وی افزود: این اراذل و اوباش با چاقو به این دو نفر حمله کرده و جراحات بسیاری بر آنها وارد کردند.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس ادامه داد: یکی از این قربانیان هنوز در بیمارستان بستری است و فرد دیگر پس از ۱۰ روز از بیمارستان مرخصی شده است.

راستی گفت: یکی از این افراد از اراذل و اوباش سطح یک است و در پرونده خود مزاحمت و درگیری نیز داشته است. دو نفر دیگر فاقد سابقه بودند، اما نداشتن سابقه دلیلی بر این نیست که پلیس با آنها برخورد نکند. در نهایت این سه نفر از سوی ماموران بازداشت شدند و امروز برای بازسازی صحنه جرم به محل بازگردانده شدند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904043

دیگر خبرها

  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر