Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاشیه ها به پایان رسیدند؟

طرفداری - با عوض شدن مدیر برنامه های لواندوفسکی شایعاتی مبنی بر ترک بایرن مونیخ از سوی این بازیکن به مقصد رئال مادرید به گوش می رسیدند. رسانه ها اسپانیایی چند روز است که از توافق شخصی بین رئال مادرید و لواندوفسکی نیز خبر می دهند. با این حال، همه از رابطه خوب بین رئال مادرید و بایرن مونیخ در سال های اخیر با خبر هستند و به نظر می رسد این شایعات بسیار زود تر از انتظار به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل رابطه هایی که دو باشگاه طی سالیان گذشته با انتقال هایی نظیر انتقال ارزان قیمت کروس، ژابی آلونسو و هامس رودریگز داشتند، بسیاری بر این باور بودند که لواندوفسکی هم بخشی از این انتقالات خواهد بود اما بر طبق ادعای TZ پرز نمی خواهد حاشیه ای بین او و دوستانش ایجاد شود. طبق ادعای این رسانه فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید طی پیامی به کارل هاینتس رومنیگه، نائب رئیس باواریایی ها اعلام کرده که هیچ تماسی با روبرت لواندوفسکی برقرار نکرده و پرز همه شایعات را تکذیب کرده است و اعلام کرده که موضوعی بین رئال مادرید و لواندوفسکی مطرح نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس