Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فراخوان این همایش در ۹ محور پیرامون ابعاد شخصیتی امام حسن عسکری (ع) می‌باشد و فراخوان مقالات تا پایان خردادماه سال ۹۷ است.

این گزارش می‌افزاید: «زندگانی امام حسن عسکری (ع)»، «عصر و زمانه امام حسن (ع)»، «مناقب، سیره و سبک زندگی امام حسن عسکری (ع)»، «امام حسن (ع) و شیعیان»، «زمینه سازی برای عصر غیبت»، «اندیشه‌ها و جریان‌های فکری عصر امام (ع)»، «میراث علمی امام حسن عسکری (ع)»، «امام حسن عسکری (ع) از نگاه دیگران»، «ماخذ پژوهی» از جمله عناوین اصلی فراخوان مقالات این همایش سراسری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، ریز موضوعاتی در ذیل عناوین کلان این فراخوان وجود دارد که عبارتند از؛ احوال شخصی، امامت، خاندان و فرزندان، القاب، همسران، امام زادگان منسوب به امام (ع) و حرم مطهر، بستر شناسی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، وضعیت اهل سنت، شیعیان، حاکمیت، تعامل و ارتباط شیعیان مناطق مختلف با امام (ع)، سیره فردی، اجتماعی، خانوادگی، عبادی، اقتصادی، اخلاقی، کانون‌های شیعه، زمینه ساز غیبت، سازمان وکالت، مناسبات امام با شیعیان از جمله این عناوین است.

همچنین ریز موضوعات دیگری همچون؛ تصویب نهاد وکالت، عدم پاسخگویی مستقیم به شیعیان، جریان خلق قرآن، مذاهب فقهی، کلامی، حدیثی و غالیان، احتجاجات، مناظرات، گونه شناسی روایات، راویان، اصحاب، مسائل فقهی و کلامی، نوظهور، اندیشه سیاسی حضرت، ادعیه، زیارات، نامه و اشعار، کتابشناسی حضرت، آسیب شناسی آثار پدیدآمده درباره حضرت و... از جمله ریز موضوعات فراخوان این همایش سراسری می‌باشند.

علاقه مندان می‌توانند تا پایان خردادماه مقالات خود را نشانی اینترنتی historiqom@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۲۹۱۷۵۳۸ تماس گیرند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال فراخوان طرح معلم ماندگار در سطح استان صورت پذیرفت و از مردم استان خواسته شد تا معلم‌های ماندگار در زندگی خود را معرفی کنند.
مولوی افزود: مردم محوری از خصوصیات این طرح است و در اختتامیه این طرح ۱۰ معلم برتر استانی از بین چهار هزار معلم معرفی شده به این فراخوان معرفی و تجلیل می‌شوند.
او ادامه داد: اگر چه مراسم‌های روز معلم هر سال رنگ و بوی مردمی دارد و با همت اولیاء و دانش آموزان برگزار می‌شود، اما امسال هم در ۱۵ منطقه استان مراسم روز معلم برگزار و در مرکز استان نیز مراسم استانی تقدیر از معلمان نمونه برگزار خواهد شد.
۱۷ هزار معلم در بیش از دو هزار واحد آموزشی استان مرکزی تدریس می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!