Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 26 اسفندماه در دیدار با روحانیون کهگیلویه و بویراحمدی در شهر مقدس قم، با تبریک پیشاپیش ایام ماه رجب و سال نو در سخنانی با بیان اهمیت تعلیم و تربیت در تزکیه و رشد جامعه و مهم‌تر از همه بسترسازی هدایت مردم، اظهار داشت: در اسلام و سایر ادیان اصالت روح تثبیت و مشهود است و احکام و مبانی دینی بر این اساس وضع شده است، لذا عرصه تعلیم و تربیت مقدس و محوری است و کسانی‌که در این راستا اقدام می‌کنند رسالت مقدس و خطیر بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی علما و طلاب را سفیران فرهنگی و سرمایه‌های واقعی نظام دانست و عنوان کرد: عزت و اقتدار امروزی ما مرهون تلاش و مجاهدت‌های علما و محققین است که با تربیت انسان‌ها و ترسیم زندگی شرافتمندانه شیوه درست زندگی کردن را به مردم آموختند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به مشکلات فرهنگی در استان و لزوم بسترسازی فرهنگی، بیان کرد: انشالله به فضل خدا و امید به شما سرمایه‌های گرانقدر استان که در راه تعلیم و تربیت همه مشکلات را به جان خریدید، وضعیت استان دگرگون خواهد شد و اداره کل تبلیغات اسلامی استان آماده هرگونه همکاری با شما عزیزان است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر سه شنبه در این آیین گفت: جامعه فرهنگی و دانش آموزی استان در برگزاری ۲ اجلاسیه در شهرستان گچساران و کهگیلویه حضور معنوی خوبی داشتند.

جواد هاشمی مهر افزود: حضور پرشور مردم و جامعه فرهنگی در آیین‌های ملی و مذهبی نشان از پایبندی آنها به آرمان‌های والای شهدا دارد.

هاشمی مهر تصریح کرد: همه ما باید مدیون جامعه فرهنگی باشیم زیرا نقش معلم در جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی بیان داشت: معلم بستر رشد و توسعه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف را فراهم می‌کند و این نقش مهم را باید همه مسوولان قدر بدانند.

کد خبر 6093014

دیگر خبرها

  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد