Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@14:36:59 GMT

لیبرمن: اوضاع امنیتی پیچیده و خطرناک است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۶۸۴۴

لیبرمن: اوضاع امنیتی پیچیده و خطرناک است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که اوضاع امنیتی پیچیده و خطرناک است.

خبرگزاری تسنیم: اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی این رژیم، اوضاع امنیتی را پیچیده و خطرناک توصیف کرد.

لیبرمن تاکید کرد که دستگاه‌های امنیتی اسرائیل از تشدید تنش که طی روز‌های آینده در پی واکنش فلسطینیان به تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، رخ خواهد داد، نگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آستانه فرا رسیدن "روز زمین فلسطین" و هفتادمین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی (روز نکبت) در ماه مه آینده که آمریکا سفارت خود را به قدس منتقل می‌کند، فلسطینیان خود را برای انجام تظاهرات‌ها و فعالیت‌های اعتراض‌آمیز آماده می‌کنند.

بر اساس برآورد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، تنش شامل کرانه باختری اشغالی می‌شود و روند درگیری‌ها در جریان راهپیمایی‌های اعتراض آمیز شهروندان فلسطینی در مخالفت با تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به قدس تشدید می‌شود. این در حالی است که طی ماه‌های گذشته مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی شاهد انجام عملیات استشهادی شهروندان فلسطینی بود که آخرین مورد آن عملیات جنین بود که طی آن دو نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و سه نفر نیز زخمی شدند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه سخنان خود گفت: ما دست بسته باقی نخواهیم ماند و دستگاه‌های امنیتی اسرائیل اقداماتی را انجام خواهند داد. ولی من تکرار می‌کنم که اوضاع پیچیده است.

وی در ادامه مدعی شد که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین منجر به درگیری بین حماس و اسرائیل در نوار غزه خواهد شد.

لیبرمن گفت: اشاره محمود عباس به توقف پرداخت بودجه نوار غزه که به خدمات اصلی مانند برق، خدمات پزشکی، و آب رسانی مربوط می‌شود، درگیری مسلحانه بین اسرائیل و گروه‌های مقاومت را شتاب می‌بخشد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003KpX

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد

وزیر امور خارجه بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه است.

به گزارش مشرق، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

دیگر خبرها

  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • ۲ ژنرال صهیونیست: حمله به رفح خطرناک‌تر از تمام عملیات‌های ارتش در نوار غزه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود