Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@20:47:46 GMT

هشدارهای نوروزی رییس اتحادیه به خریداران خودرو

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۸۳۹۹

هشدارهای نوروزی رییس اتحادیه به خریداران خودرو

رییس اتحادیه نمایشگاه ‌داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: تلاش می شود در سال 1397 بر افرادی که با اجاره نمایشگاه و دفتر وارد این صنف می شوند، نظارت بیشتری اعمال شود.

صبحانه آنلاین: سعید موتمنی رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های این اتحادیه در سال ۱۳۹۶، مدیریت و نظارت بر شرکت‌های نوظهور و تازه وارد به این عرصه بوده است، گفت: افراد با سابقه این صنف تلاش می‌کنند با قناعت به سود کم، راه صحیح فعالیت را ادامه دهند، اما آن‌ها که با تبلیغات و هزینه‌های فراوان پا به این عرصه گذاشته اند، تلاش می‌کنند هزینه‌های خود را از جیب مشتریان اخذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عید موتمنی رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های این اتحادیه در سال ۱۳۹۶، مدیریت و نظارت بر شرکت‌های نوظهور و تازه وارد به این عرصه بوده است، گفت: افراد با سابقه این صنف تلاش می‌کنند با قناعت به سود کم، راه صحیح فعالیت را ادامه دهند، اما آن‌ها که با تبلیغات و هزینه‌های فراوان پا به این عرصه گذاشته اند، تلاش می‌کنند هزینه‌های خود را از جیب مشتریان اخذ کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مشتریان و علاقمندان به خرید خودرو باید ضمن توجه به دارا بودن پروانه معتبر و رسمی از سوی فروشندگان، به این نکته مهم نیز توجه داشته باشند که خوشنامی و با سابقه بودن شرکت‌ها را مدنظر قرار دهند، به صبحانه خبر داد که تلاش می‌شود در سال ۱۳۹۷ برای افرادی که با اجاره نمایشگاه و دفتر وارد این صنف می‌شوند، نظارت بیشتری اعمال شود، چراکه آن‌هایی که با اجاره ۱ ساله وارد این صنف می‌شوند، چگونه می‌توانند پاسخگوی تعهد ۵ ساله خود در این حوزه باشند.

رییس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران، معضل پیش فروش و تخلفات در این حوزه را از دیگر موضوعات و محور‌های مهمی عنوان کرد که این اتحادیه در سال جاری با آن دست و پنجه نرم کرده و اظهار داشت: مردم گول تبلیغات این شرکت‌ها را نخورند، اما از سوی دیگر اتحادیه نیز تلاش‌های خوبی برای ساماندهی این تبلیغات کرده است و اکنون این میزان به شدت کاهش یافته است.

مفتاح رهنورد؛ شرکت بدون شکایت

وی در پاسخ به این سوال که شرکت‌هایی که توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان، مجاز به پیش فروش خودرو اعلام نشدند در چه وضعیتی به سر می‌برند نیز گفت: تعدادی از این شرکت‌های ذکر شده در رسانه‌ها همچون رامش خودرو، دارای شکایت‌های متعددی هستند، اما برخی دیگر مانند مفتاح رهنورد خود را با مقررات تطبیق داده و شکایتی از آن‌ها در دست اتحادیه نیست.

موتمنی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اقبال مردم در ایامی مانند نوروز به خرید و فروش خودرو، باید به این نکته توجه داشته باشند که فقط از مراکز مجاز و دارای مجوز‌های لازم خرید کرده و مراقب وعده‌ها و تبلیغات اغوا کننده برای خرید خودروی ارزان یا اقساط پایین‌تر از نرخ‌های قانونی باشند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Kpp

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»

ایسنا/سمنان همزمان با روز کار و کارگر جشن بزرگ خانواده کارگری شهرداری سمنان با عنوان «سپاس کارگر» با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و ۶۰۰ نفر از کارگران شهرداری سمنان برگزار شد.

در این مراسم، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان شامگاه ۱۶ اردیبهشت در این آیین با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر شهرداری سمنان گفت: خوشبختانه تغییر و تحول در عرصه‌های مختلف شهری و تعامل شهرداری با سایر دستگاه‌ها قابل لمس و مشاهده است.

وی به سفر دولتمردان به سمنان پرداخت و افزود: خوشبختانه مردم متدین استان سمنان با استقبال بی‌نظیر خود از رئیس جمهور باعث ثبت برگ زرین دیگری در این استان شده‌اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: آزادسازی کاروانسرا، انتخاب شهر سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور و راه ابریشم، افتتاح پل غیر هم سطح شهرک صنعتی و شهید دانشگر، واگذاری اراضی طرح جوانی جمعیت پیشگام بخشی از مهمترین اقدامات انجام شده طی این ۳ سال اخیر در سمنان بوده است.

استاندار سمنان تصریح کرد: در سطح استان سمنان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و وحدت نیروهای امنیتی شاهد امنیت پایدار هستیم. خراسانیان رییس شورای شهر سمنان نیز در این جشن گفت: کارگران در مجموعه شهرداری، علاوه بر کسب روزی حلال، اهداف مقدسی در راستای خدمات دهی به عموم شهروندان دارند.

وی با اشاره به گرامیداشت مقان کارگر در سراسر جهان افزود: تفاوت نگاه دنیا با ما این است که نگاه دنیا به کارگر، نگاهی ابزاری است. رییس شورای شهر سمنان خاطرنشان کرد: همه اعضای شورای شهر قدردان زحمات کارگران خدوم شهرداری هستند و تلاش می‌شود تا با پیگیری مسائل و مشکلات این عزیزان، پاسخگوی بخشی از مطالبات بحق آنان باشیم.

دکتر حسین موسوی شهردار سمنان و رییس مرکز بین‌المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان نیز در این آیین با تاکید بر نقش بی‌بدیل کارگران شهرداری در رشد و توسعه شهر، اظهار کرد: یقینا اگر تلاش و همدلی و همراهی کارگران شهری با مدیریت شهری نبود، امروز شاهد اتمام پروژه‌های نیمه کاره و تغییر در ساختار و سیمای شهر نبودیم.

وی با تقدیر از زحمات خانواده کارگران شهرداری، افزود: تمامی تلاش ما در شهرداری و اولویت ما همواره بر انجام پرداختی های به‌موقع و ایجاد رفاه برای کارگران بوده است و خانواده کارگران اطمینان خاطر داشته باشند که رفع مشکلات و تامین رفاه و آرامش آنان دغدغه همیشگی مدیریت شهری و در اولویت است.

رییس مرکز بین المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان با اشاره به عضویت سمنان در مرکز بین المللی راه ابریشم خاطرنشان کرد: قطعا یکی از ارکان موثر و تاثیرگذار در موضوع راه ابریشم، تکیه بر توان کارگران عزیز و خدوم است که انشالله از این ظرفیت استفاده خواهد شد.

به گزارش ایسنا در این آیین، از کارگران نمونه شهرداری سمنان تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت طلا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • قیمت سکه امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود